- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zijn altijd liefhebbers.Ben benieuwd of autobedrijven überhaupt geïnteresseerd zijn in customized auto’s.![]()
![]()
Als ik het kon betalen zal dit soort gezeik al een reden zijn om nooit een RS6 te kopen, genoeg verhalen over dat ze met een pistool naast je bed staan voor de sleutels dus valt dit gevalletje nog wel mee.
Dit was mijn andere optie, maar dan wel quattro. Ben uiteindelijk voor een 3-serie gegaan omdat het vele malen lekkerder reed en de dreier net wat ruimer lijkt van binnen maar A4 hele prima wagenA4 s line voldoet ook aan mijn eisen
Audi A4 2.0 S line black edit 252 Pk Actie tm 28-02 Dealer O
€ 26.500,00
![]()
≥ Audi A4 2.0 S line black edit 252 Pk Actie tm 28-02 Dealer O — Audi — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: Zwart metallicTechnische informatieVermogen: 185 kW (252 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: 7 versnellingen,link.marktplaats.nl

Als ik het kon betalen zal dit soort gezeik al een reden zijn om nooit een RS6 te kopen, genoeg verhalen over dat ze met een pistool naast je bed staan voor de sleutels dus valt dit gevalletje nog wel mee.
Dit was mijn andere optie, maar dan wel quattro. Ben uiteindelijk voor een 3-serie gegaan omdat het vele malen lekkerder reed en de dreier net wat ruimer lijkt van binnen maar A4 hele prima wagen![]()
Ik zit natuurlijk ook wel in een iets hogere prijsklasse te zoeken maar ik blijf verhogen 

A4 s line voldoet ook aan mijn eisen
Audi A4 2.0 S line black edit 252 Pk Actie tm 28-02 Dealer O
€ 26.500,00
![]()
≥ Audi A4 2.0 S line black edit 252 Pk Actie tm 28-02 Dealer O — Audi — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: Zwart metallicTechnische informatieVermogen: 185 kW (252 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: 7 versnellingen,link.marktplaats.nl
Herkenbaar hoor, ik bleef de grens ook maar omhoog gooien. Zomaar ff een paar van marktplaats, precies randje jouw budget;Ja maar die van jou zit in een andere prijsklasseIk zit natuurlijk ook wel in een iets hogere prijsklasse te zoeken maar ik blijf verhogen
![]()

Kan de F31 320i niet echt aanraden voor een chiptuning... Standaard presteren ze super. Bij mij begonnen de problemen precies na het chiptunen van deze auto. Uiteraard geeft de tuner dan geen thuis want je kan dat nooit direct bewijzen.Herkenbaar hoor, ik bleef de grens ook maar omhoog gooien. Zomaar ff een paar van marktplaats, precies randje jouw budget;
![]()
≥ BMW 3-Serie Touring (f31 320i 184pk Automaat 2018 Grijs — BMW — Marktplaats
BMW 320ia touring automaat met M-Sport pakket ( ik ben 1e eigenaar)€ 26900 inclusief BTWZakelijk ongeveer 4500 euro BTW te verekenen.Inruil in overlegwww.marktplaats.nl
![]()
≥ BMW 3-serie Touring 320i M-Sport Edition, Digidash, Trekhaak — BMW — Marktplaats
Zeer nette BMW 3-Serie M-Sport Edition. Oa voorzien van: Lederen bekleding, Digitaal Dashboard, Afneembare Trekhaak, Apple CarplayBMW 3-serie Touringwww.marktplaats.nl
B48 blok in de 184pk variant (320i) kan je met simpel remappen al richting de 290 pk krijgen, en is een relatief zuinig blok mits je rustig rijdt op de snelweg.
Food for thought kameel![]()
Welk bouwjaar/blok type was jouw 320i en wat voor problemen kreeg je?Kan de F31 320i niet echt aanraden voor een chiptuning... Standaard presteren ze super. Bij mij begonnen de problemen precies na het chiptunen van deze auto. Uiteraard geeft de tuner dan geen thuis want je kan dat nooit direct bewijzen.
Als je het mij vraagt ben je met de F31 328i dan een stuk beter uit. Die hebben 250 paardjes vanuit fabriek.
Vind het maar een langzame bak met 8,3 0-100 en een top van 200
De achterwielaangedreven auto heeft een hybride aandrijflijn met een elektromotor en een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 235 kW (343 pk) en een maximum koppel van 378 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 6,1 l/100km (1 op 16,4).
topsnelheid 250 km/h acceleratie 0-100 km/h 5,9 s
dat zijn echt mooie auto's en idd bijna niet stuk te krijgen, ken iemand die rijd in oud v8 model ook al meer 600.000 op teller en loopt nog lekker.Dan de GS450h?
Bloedsnel, zuinig en nauwelijks kapot te krijgen, maar nog wel fucking duur...
Volgens "kenners" zelfs tijdens tussenacceleraties een gecombineerd systeemvermogen van 400+pk.
Ik had een 2014 model. Net ff gecheckt op kenteken, was indd een N20 blok.Welk bouwjaar/blok type was jouw 320i en wat voor problemen kreeg je?
Tot 2015 is de F31 320i met N20 blok uitgevoerd geweest, 328i is overigens ook zo'n N20 blok. Na 2015 is het B48 blok in de 320i gehangen en is de 328i vervangen voor de 330i, met ook zo'n B48 blok maar dan standaard 252pk.
Zijn zowel de N20 als de B48 niet blokken met distributie problemen? Alhoewel je je met de wat nieuwere auto's dit volgens mij van elk merk wel kunt afvragen.Welk bouwjaar/blok type was jouw 320i en wat voor problemen kreeg je?
Tot 2015 is de F31 320i met N20 blok uitgevoerd geweest, 328i is overigens ook zo'n N20 blok. Na 2015 is het B48 blok in de 320i gehangen en is de 328i vervangen voor de 330i, met ook zo'n B48 blok maar dan standaard 252pk.
Dan de GS450h?
Bloedsnel, zuinig en nauwelijks kapot te krijgen, maar nog wel fucking duur...
Volgens "kenners" zelfs tijdens tussenacceleraties een gecombineerd systeemvermogen van 400+pk.
Welk bouwjaar/blok type was jouw 320i en wat voor problemen kreeg je?

Droom om zo’n ding te hebben, maar holy shit daar kan je nog wel wat op stukslaan..![]()
≥ Datsun 240Z 1973 Coupe Avocado Green PATINA DRIVER — Oldtimers — Marktplaats
Een coole Datsun 240Z Coupe uit 1973 in de originele kleur groen in combinatie met een origineel bruin interieur – Met een L24 motor en eenwww.marktplaats.nl
Deze kost 27k en heeft nog véél meer werk![]()
Vragen en ook beuren is wat anders. 240Z is ook meer waard ook nog handbak tov automaat. Maar hoop niet dat je de laatste dagen traumatisch ervaart 😘![]()
≥ Datsun 240Z 1973 Coupe Avocado Green PATINA DRIVER — Oldtimers — Marktplaats
Een coole Datsun 240Z Coupe uit 1973 in de originele kleur groen in combinatie met een origineel bruin interieur – Met een L24 motor en eenwww.marktplaats.nl
Deze kost 27k en heeft nog véél meer werk![]()
Eeuwig zonde dat de 350/370Z niet als 2+2 is gemaakt.Er staat altijd wel wat leuks op marktplaats.Vrees dat een leuke auto pas over een paar jaar aan de beurt komt. Iets minder prioriteit. Net project oprit afgerond.
Dan is de 370z denk ik goed betaalbaar en op een dieptepunt in waarde. De laatste Z, ook leuk om te hebben.