HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.738
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C klasses zijn allemaal 1.5jes tot aan de c200.Alles boven de 2 liter toch? Geldt ook voor C klasse meen ik.
Je moet alleen wel kunnen leven met het interieur.Die Clio kan ik wel goed inkomen, leuke bak, ook nog atmosferisch.
Ah zat ik mis met de 200. De 160 bestaat in het huidige model nog wel, in ieder geval bouwjaar 2021 nog. Kan 'm op de site niet configureren dus geloof je als je zegt dat ie er nu uit is haha.
Verder ook geen idee of dat Renault blok een beetje degelijk is.
Ik heb zelf de CLA180 (de shooting break). Rijd er nu 2 jaar in (bedrijfswagen) en de motor zelf is vlot genoeg (136 pk denk ik). Mijn eerste eigen wagen was een renault megane coupe 1.6 benzine (2009-2010 denk ik) en heb er met plezier in gereden. Mijn ouders hebben ook enkele keren een Renault gehad en de benzine-versies nooit over te klagen gehad. De dieselversies nooit gehad.Ik rij zelf in de A200, prima bak die renault motor. Soepele DCT ook. 163PK is geen monster o.i.d. maar meer dan prima voor dagelijks gebruik. Maar nee het is geen 2.0 van MB, die ongetwijfeld een stuk volwassener rijdt.
ChipWat bedoel je met is nu nog geen software voor klaar?
Hij gaat er in ‘24 weer uit en dan moet het een PHEV worden, waarbij ik neig naar de 320E wellicht overweeg ik zelfs een station![]()

Voor de kinderwagen?
Ja brute bak. Hoor er alleen niet zo veel over.Over suv's gesproken. Wat vinden jullie van de alfa stelvio? Vind het interieur niet verkeerd, maar kan het exterieur geen plek geven. Ik kom ze ook amper tegen. Hoe is de betrouwbaarheid?
Over suv's gesproken. Wat vinden jullie van de alfa stelvio? Vind het interieur niet verkeerd, maar kan het exterieur geen plek geven. Ik kom ze ook amper tegen. Hoe is de betrouwbaarheid?
Ja brute bak. Hoor er alleen niet zo veel over.
Zou zelf eerder naar de Giulia kijken;
Vind ik zelf ook véél vetter dan auto's in hetzelfde prijssegment.![]()
≥ Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 AWD — Alfa Romeo — Marktplaats
Wegens overstap naar andere Giulia te koop aangeboden:Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 AWDBouwjaar: Mei 2017Km stand: 88.000Motor: 2.0 Turbo MA all stockwww.marktplaats.nl
Er zijn bij de Wegenwacht slechts enkele euveltjes rond de Stelvio bekend. Elektronica speelt ook hier de hoofdrol. Spontaan werkende ruitensproeiers (!), knipperende binnenverlichting en weigerende richtingaanwijzers bleken te herleiden naar een storing in het multimediasysteem. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de Wegenwacht dat niet ter plaatse kan oplossen, daarvoor moet de Stelvio echt naar de garage. Een beschadiging van de kabelboom ter hoogte van de middenconsole leidde tot sluiting (zekering eruit), waardoor de auto niet meer wilde starten. De Wegenwacht zal in een voorkomend geval zeker proberen de kabelboom te isoleren, nieuwe zekering erin en waarschijnlijk start de motor weer. Definitieve reparatie moet wel even in de garage plaatsvinden.
Ik heb P-zero PZ4 op mijn Alfa en die zijn echt top voor grip, maar de voorbanden zijn wel op na 20k....Welke banden scoren nou het hoogst qua kwaliteit? Wat vinden jullie van pirelli? Ik heb begrepen dat michellins snel verslijten
Veel grip en snel slijten gaat hand in hand.Welke banden scoren nou het hoogst qua kwaliteit? Wat vinden jullie van pirelli? Ik heb begrepen dat michellins snel verslijten
Maar hoe extreem wil je? Veel “beter” dan Bridgstone Potenza Race of Michelin Pilot Sport Cup 2 ga je niet vinden.Welke banden scoren nou het hoogst qua kwaliteit? Wat vinden jullie van pirelli? Ik heb begrepen dat michellins snel verslijten
Welke banden scoren nou het hoogst qua kwaliteit? Wat vinden jullie van pirelli? Ik heb begrepen dat michellins snel verslijten
Ik rij in conti’s momenteel maar ik voel alles op het weg. Als ik een slecht wegdek nader waarbij het asfalt niet smooth is voel ik mijn auto al schudden.Maar hoe extreem wil je? Veel “beter” dan Bridgstone Potenza Race of Michelin Pilot Sport Cup 2 ga je niet vinden.
![]()
New Product ! Bridgestone Potenza Race vs Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect
In depth analysis of Bridgestone Potenza Race vs Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect with dry braking, dry handling & wear results evaluated.toptirereview.com
Gti rijdende hadden me wel Michelin’s pilot 4s aangeraden maarjaDat is wel waarom je supersport banden koopt...
Dan kan je beter gewoon een allround kilometervreter band kopen of iig iets minder sportief.
Had ik ook op m’n alfa en abarth toevallig. Volgens mij had H&S Corse die eens aangeraden. Vond ze heel fijn..Ik heb P-zero PZ4 op mijn Alfa en die zijn echt top voor grip, maar de voorbanden zijn wel op na 20k....