Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dan zijn we het daar niet over eens :p
Deze ook niet?
2EC9CE89-51D3-4457-94D2-8ED1E30D7E44.jpeg

Coupe en sedan > hatchback en station.

Zitten best wel leuke hatchbacks en stations tussen, maar ze hebben bijna nooit mijn voorkeur.

Ik vind sommige modellen als station zelfs mooier, o.a. de C5/bmw 3 serie/passat/golf/focus/clio/Megane. Maar goed, ieder zijn ding.
Station wel mooi maar hatchback niet? Interesting.

Maarja dat is indd het leuke aan smaak, iedereen heeft zijn eigen voorkeur.

Ik vind een station zelden mooier dan de sedan versie. Kan er zo snel geen bedenken.

Hoe weet ik nou of mijn auto full option is?

Station wel mooi maar hatchback niet? Interesting.

Maarja dat is indd het leuke aan smaak, iedereen heeft zijn eigen voorkeur.

Ik vind een station zelden mooier dan de sedan versie. Kan er zo snel geen bedenken.

Sommige modellen, zo vind ik een E-klasse van 2003-2007 als sedan nog wel oke maar als station is het net een lijkenwagen.

aan welke modellen denk je nu?
De huidige Benz A klasse, maar alleen met 't AMG pakket zonder die downie spoiler achterop, Golf 7.5 R ( line ), Audi S3 maar ook hier alleen 't model met de navi in het dashboard ipv als uitschuifscherm bovenop. En ook de Megane RS vind ik wel wat hebben.

"Alle MHD OTS-maps van PureBoost:
We bieden een brede selectie OTS-maps voor de B58-motor die geschikt zijn voor veel verschillende voertuigaanpassingen en octaanniveaus. Ze zijn uitgebreid op de weg en op de dyno getest, gewoon flashen en gaan!

Stage 1 (tot 420HP/580NM, tot 440HP op B58TU1) - 91oct/95ron, 93oct/98ron, 95oct/102ron, voor standaardauto's en auto's met benzinepartikelfilter."

Laten we het voor het gemak op 420pk houden dan 🤣👌

De huidige Benz A klasse, maar alleen met 't AMG pakket zonder die downie spoiler achterop, Golf 7.5 R ( line ), Audi S3 maar ook hier alleen 't model met de navi in het dashboard ipv als uitschuifscherm bovenop. En ook de Megane RS vind ik wel wat hebben.
die spoiler snap ik ook niet :roflol:
Maar meen dat een A klasse geleverd wordt met een Renault motor, op de AMG na?
Op zich wel een redelijke auto, maar voor dat geld zijn er betere opties. Maar goed, dat is de vraag ook niet.

Laatst bewerkt:
"Alle MHD OTS-maps van PureBoost:
We bieden een brede selectie OTS-maps voor de B58-motor die geschikt zijn voor veel verschillende voertuigaanpassingen en octaanniveaus. Ze zijn uitgebreid op de weg en op de dyno getest, gewoon flashen en gaan!

Stage 1 (tot 420HP/580NM, tot 440HP op B58TU1) - 91oct/95ron, 93oct/98ron, 95oct/102ron, voor standaardauto's en auto's met benzinepartikelfilter."

Laten we het voor het gemak op 420pk houden dan 🤣👌
Kan ook verschillen waar je het laat doen. maakt ook niets uit eigenlijk ;)
Schermafdruk van 2023-03-16 10-31-27.png

die spoiler snap ik ook niet :roflol:
Maar meen dat een A klasse een geleverd wordt met een Renault motor, op de AMG na?
Op zich wel een redelijke auto, maar voor dat geld zijn er betere opties. Maar goed, dat is de vraag ook niet.
Volgens mij geldt dat voor de A160 en 180, vanaf 200 niet meer maar dat weet ik niet zeker. Zou inderdaad wel een minpunt zijn waar ik niet over heb nagedacht.

Verder idd, je legt er gauw 30k voor neer, daar zou ik ook iets anders voor kiezen hoor.

Over Hatchbacks ben en was ik echte wel fan van Golf 1 GTI. Renault 5 Turbo, Peugeot 205 GTI, Clio Williams, GTi G60, Polo G40 etc... etc
Veel sedans zijn vaak saai en minder sportief, Coupe zijn ook maar weinig echt coupe. oa Opel Calibra was foei lelijk. Mijn favo Coupe blijft BMW M635 csi.
Combi's zijn handing als je een gezin hebt, en lijken moet vervoeren. Mercedes zie je vaak als lijkwagen. Heb sowieso weinig met zwarte auto's

Volgens mij geldt dat voor de A160 en 180, vanaf 200 niet meer maar dat weet ik niet zeker. Zou inderdaad wel een minpunt zijn waar ik niet over heb nagedacht.

Verder idd, je legt er gauw 30k voor neer, daar zou ik ook iets anders voor kiezen hoor.
A200 is ook nog 1.3 van Renault. Alleen grotere turbo tov de 180. De 160 bestaat niet meer voor de a klasse.

De a220 is wel een 2.0 MB blok.

Terug
Naar boven