Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

A200 is ook nog 1.3 van Renault. Alleen grotere turbo tov de 180. De 160 bestaat niet meer voor de a klasse.

De a220 is wel een 2.0 MB blok.
Ah zat ik mis met de 200. De 160 bestaat in het huidige model nog wel, in ieder geval bouwjaar 2021 nog. Kan 'm op de site niet configureren dus geloof je als je zegt dat ie er nu uit is haha.

Verder ook geen idee of dat Renault blok een beetje degelijk is.

Renault Clio RS Trophy
Clio-RS-Trophy-R.jpg3_.jpeg

Clio-RS-Trophy-R.jpg

Peugeot 206 RC

PEUGEOT-206-RC-2609_18.jpg

Ah zat ik mis met de 200. De 160 bestaat in het huidige model nog wel, in ieder geval bouwjaar 2021 nog. Kan 'm op de site niet configureren dus geloof je als je zegt dat ie er nu uit is haha.

Verder ook geen idee of dat Renault blok een beetje degelijk is.

Ik rij zelf in de A200, prima bak die renault motor. Soepele DCT ook. 163PK is geen monster o.i.d. maar meer dan prima voor dagelijks gebruik. Maar nee het is geen 2.0 van MB, die ongetwijfeld een stuk volwassener rijdt.

Ik rij zelf in de A200, prima bak die renault motor. Soepele DCT ook. 163PK is geen monster o.i.d. maar meer dan prima voor dagelijks gebruik. Maar nee het is geen 2.0 van MB, die ongetwijfeld een stuk volwassener rijdt.
Lekker chippen, wordt ie stuk vlotter van. (Is nu nog geen software voor klaar)

Vind Renaults altijd maar enorm tegenvallen.

Il Classico
Lancia Delta HF Integrale
ad_standard_image_3e423c019d86fe82de92841a6ae284d7.jpg

Ziet er van buiten wel grappig uit, van binnen best goedkoop en hoewel veel media zijn wegligging prijzen vond ik het best tegenvallen, om over de automaat maar te zwijgen.
Heb een zwak voor hot hatches, 2/308gti vind ik alleen niks. Alles van VW is te standaard. A45 overpriced as f**k (die dingen kosten ruim een ton tegenwoordig), RS3 is ook leuk, maar te veel geld voor een hatchback imho.

Zou het ook nooit als daily halen, meer voor de fun als tweede auto naast een degelijke estate of suv.

Heb een zwak voor hot hatches, 2/308gti vind ik alleen niks. Alles van VW is te standaard. A45 overpriced as f**k (die dingen kosten ruim een ton tegenwoordig), RS3 is ook leuk, maar te veel geld voor een hatchback imho.

Zou het ook nooit als daily halen, meer voor de fun als tweede auto naast een degelijke estate of suv.
Over suv's gesproken. Wat vinden jullie van de alfa stelvio? Vind het interieur niet verkeerd, maar kan het exterieur geen plek geven. Ik kom ze ook amper tegen. Hoe is de betrouwbaarheid?

Lekker chippen, wordt ie stuk vlotter van. (Is nu nog geen software voor klaar)

Wat bedoel je met is nu nog geen software voor klaar?

Hij gaat er in ‘24 weer uit en dan moet het een PHEV worden, waarbij ik neig naar de 320E wellicht overweeg ik zelfs een station :eek:

T probleem met veel van die dingen vind ik 't interieur. Die Megane is van buiten best bruut en 316 pk in zo'n bak is leuk. Maar dan zit je erin en heb je om je heen gewoon een simpel aftands model. Heb ik ook met Seat. Zo'n Leon Cupra ( vorige model, 't huidige is lelijk) is best dik maar van binnen doet ie imo gewoon onder voor een VW, laat staan als je 'm vergelijkt met een meer premium merk.

Gewoon proefritjes maken en ook in wat oudere modellen, de kans is groot dat die beter bevallen.

T probleem met veel van die dingen vind ik 't interieur. Die Megane is van buiten best bruut en 316 pk in zo'n bak is leuk. Maar dan zit je erin en heb je om je heen gewoon een simpel aftands model. Heb ik ook met Seat. Zo'n Leon Cupra ( vorige model, 't huidige is lelijk) is best dik maar van binnen doet ie imo gewoon onder voor een VW, laat staan als je 'm vergelijkt met een meer premium merk.
Als je van plan bent veel kms te maken zou dat wel een afknapper zijn, als tweede “fun” auto, meh, bijzaak.

Als je van plan bent veel kms te maken zou dat wel een afknapper zijn, als tweede “fun” auto, meh, bijzaak.
Kan ik inkomen, maar vind 2 auto's rijden echt te gek voorlopig haha.

Heeft iemand hier ervaring met de 3.2/4.2 FSI blokken van Audi in de modellen tot grofweg 2009 ofzo waarna er steeds meer TFSI gebruikt werd? Krijg 't nog steeds erg warm van de A5/S5 coupe maar de TFSI tussen 2009 en 2013 is veelal rotzooi en vanaf 2014 worden de prijzen ineens wel stukken minder aantrekkelijk.

Die Clio kan ik wel goed inkomen, leuke bak, ook nog atmosferisch :).

Terug
Naar boven