AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Voor vernieling staat max 2 jaar, maar voor poging tot doodslag wordt 2 maanden opgelegd. :thinking:

Verder zou autoboog er goed aandoen om niet Jesse Klaver met een maskertje voor als foto bij dat artikel te plaatsen.

Want demoniseren is alleen leuk bij bepaalde partijen? Het is een zeldzaam voorval dat andere partijen dan PVV, FvD worden gedemoniseerd. Ik ben er verder zeker op tegen, in zijn geheel en in algemene zin.
 
Max. 2 jaar inderdaad. Max. straffen worden vrijwel nooit uitgedeeld. Vooral niet omdat dit door onze linkse vrienden als een goede ontwikkeling gezien wordt. Het is immers om 'het milieu te beschermen'.
 
Want demoniseren is alleen leuk bij bepaalde partijen?
Nee, maar het is wel vreemd om dat te doen boven een artikel waar men een voorbeeld "als gevolg van de immer polariserende polarisatie in Nederland" bespreekt.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Nee, maar het is wel vreemd om dat te doen boven een artikel waar men een voorbeeld "als gevolg van de immer polariserende polarisatie in Nederland" bespreekt.

Uiterst vreemd, vast een nazi rechtse website!!111!11!
 
Voor vernieling staat max 2 jaar, maar voor poging tot doodslag wordt 2 maanden opgelegd. :thinking:

Verder zou autoblog er goed aandoen om niet Jesse Klaver met een maskertje voor als foto bij dat artikel te plaatsen.

Die man is toen specifiek vrijgesproken voor poging doodslag en alleen vernieling is bewezen verklaard, waar hij dus 2 maanden voor kreeg.

Op doodslag staat 15 jaar max(poging ook)

Maar inderdaad, maximum krijg je bijna nooit.

Ik ben benieuwd of en hoeveel vernieling er aangetoont zou kunnen worden, dat laatste zal voor een groot deel de hoogte van de straf bepalen.
 
Dader heeft toch geen vermogen maw slachtoffers kunnen fluiten naar zijn geld en de dader kan 200uur met een hark de plantsoen bijhouden.

Ondertussen zit de dader in de uitkering met maximaal subsidies waardoor indirect de slachtoffers de dader dus betalen.

Nederland ❤️
 
Dader heeft toch geen vermogen maw slachtoffers kunnen fluiten naar zijn geld en de dader kan 200uur met een hark de plantsoen bijhouden.

Welkom in wat ook Nederland is, dit is echt top geregeld hier, toevallig zelf recent een schadevergoeding gehad van een veroordeelde.

De staat betaald de door de rechter toegekende schadevergoeding uit aan het slachtoffer, waarna het CJIB vervolgens de schuld bij de verdachte gaat innen.

Een uit strafrecht toegekende vergoeding krijg je altijd.



Nederland :heart:
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben ze wel 1 van de milieu activisten de hersens ingeslagen
Hoorde het inderdaad, hopelijk zijn daar geen camerabeelden van en kan ie nooit meer lopen :)
 
4WD gaat je weinig brengen met als aquaplaning hebt.
 
en wat krijgt zo'n mongool vervolgens? 40 uur taakstraf.
Actie wordt in Nederland altijd zó licht bestraft, dat je de reactie eigenlijk gewoon van mijlenver aan ziet komen. Alleen de reactie wordt wel zwaar bestraft.
Die milieu activisten kan je beter vooraf al pesten en hun reactie uitlokken :D
1677510314000.jpg
 
4WD gaat je weinig brengen met als aquaplaning hebt.
Het gaat het wel degelijk tegen, voornamelijk door het gewicht overigens niet de aandrijving zelf. Bijvoorbeeld RS6 is stuk beter op nat wegdek dan M5
 
Als je tegen elkaar gaat racen en er komt ineens een stortbui moet je je snelheid aanpassen, en niet dom doorjagen
 
Dus als ik het goed begrijp, kun je de kilometerstand aanpassen door even obd uit te lezen? Hoe zie je dan of het aangepast is
Km stand is aan te passen via de obd stekker, dit wordt enkel in de km teller aangepast en zijn nog een tiental instrumenten in een voertuig welke de km stand registreert en niet is aan te passen!
 
Hadden alle pompstations maar een self service. Sommigen gaan nog rustig even winkelen in de shop terwijl iemand (ik) achter diegene wacht om ook even bij te pompen.
BFB7E749-6826-47A0-81D9-3C609DEA55D2.jpeg
 
Hadden alle pompstations maar een self service. Sommigen gaan nog rustig even winkelen in de shop terwijl iemand (ik) achter diegene wacht om ook even bij te pompen.
Ik verzet altijd de auto even als er wachters achter mij staan.
maar je kunt pas tanken als ik heb betaald
 
dreamy1 snap je het niet of waarom geef je rood duimpje ?
 
Maandag komt er iemand kijken voor mijn Alfa, schoonouders hebben hun nieuwe auto gekocht en we hebben prijs afgesproken waarvoor we hun oude Kia Rio uit 2015 voor mogen kopen.

Omdat ik de Alfa 100% toch wel ga missen besloten de afdekplaat van de motor te houden en op mijn zolderkamer te hangen :D

Vond de motorafdekplaat altijd wel een goed voorbeeld van Alfa design omdat die gekke Italianen zelfs dat onderdeel mooi ontworpen hebben. Misschien wisten ze dat de motorkap vaak open zou moeten? :roflol:

Net op de sloop een andere gehaald en het orgineel vervangen.
IMG_20200322_111932_329.jpg
Screenshot_20230330_191632.jpg

20230330_191038.jpg
 
Back
Naar boven