- Waardering
- 10.710
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij staat er 3 minuten op en het doet al pijn
Maarja keuzes... en dit is wel een goed moment om echt verder te kijken.
Alfa Romeo Alfa-147 2.0 T.spark 3DR 2006 Grijs
€ 3.000,00
![]()
≥ Alfa Romeo Alfa-147 2.0 T.spark 3DR 2006 Grijs — Alfa Romeo — Marktplaats
Mijn mooie bella machina 147 zet ik met lichte pijn in mijn alfisti hart te koop, om plaats te maken voor een nieuwe auto.Ik heb de auto eind 2019link.marktplaats.nl
Maandag komt er iemand kijken voor mijn Alfa, schoonouders hebben hun nieuwe auto gekocht en we hebben prijs afgesproken waarvoor we hun oude Kia Rio uit 2015 voor mogen kopen.
Omdat ik de Alfa 100% toch wel ga missen besloten de afdekplaat van de motor te houden en op mijn zolderkamer te hangen
Vond de motorafdekplaat altijd wel een goed voorbeeld van Alfa design omdat die gekke Italianen zelfs dat onderdeel mooi ontworpen hebben. Misschien wisten ze dat de motorkap vaak open zou moeten?
Net op de sloop een andere gehaald en het orgineel vervangen.![]()
![]()
![]()

Lijkt een nummerplaathouder van Munsterhuis Exclusief , daar zullen ze hem wel niet in onderhoud hebben

Als je geld hebt wil je ook een S600 en geen S500. Waarom? Omdat dat de duurste is en de meest eindbazige is. Zelfde als met de maybach. Die 2 tone maakt ze wel fugly iddHier in Moskou zie je veel Maybachs. Vind het persoonlijk geen gezicht, die kleurencombinatie vooral. Waarom niet gewoon een dikke zwarte S? Is imo veel stijlvoller dan zo’n Maybach.
Je mocht daar 80 rijden? Daarbij kan je die target blue eye van auto naar auto demonteren en hermonterenToch maar Target Blu eye installeren, was even tripje in NL aan het doen en terug van sportschool aangehouden met 124 op N weg…
Kom je nog goed weg, iig geen invordering. burgerauto?Toch maar Target Blu eye installeren, was even tripje in NL aan het doen en terug van sportschool aangehouden met 124 op N weg…
Een auto en het is een nieuwe!