MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

mijn droom auto stage 3 rs3. 600+pk

600+pk uit een 2.5 liter blokje. Ben benieuwd hoe lang zoiets lekker blijft lopen. Maar t is wel leuk speelgoed.
Revisie na elke 75k. Aan zoiets blijf je bezig. Alles gaat continue aandacht vragen. Pakkingen,slangen,filters en olie kun je bij aan groothandelshoeveelheden halen. Lijkt leuk maar mensen beseffen niet hoeveel aandacht dit kost . Continue warm.laten draaien en continue uit laten draaien of turbotimer.
als het blokje niet forged is kun je hem na 2 ton afschrijven.

Leuk voor erbij, niet als daily

Er is een sterke negatieve correlatie tussen mogelijke prestaties van de auto en de durf van de bestuurder. Als ik bochten neem met de snelheid die ik met mijn motor doe, blijven vooral bezitters van zeer sportieve auto's achter.

Bijlagen

• IMG-20220726-WA0001.jpg
    IMG-20220726-WA0001.jpg
    139 KB · Weergaven: 34
Mmmm dat wordt lastig voor me, 4,5 seconden en met bijna drieduizend kilo zijn bochten niet het sterkste punt hahaha
In de vergelijking die de bochtensnelheid bepaalt, valt massa weg omdat die grootheid zowel in de centrifugale als in de centripetale kracht voorkomt!

Bijna 3000kg en 4.5 naar de 100? Moet wel serieus vermogen in zitten dan.

Kan alleen maar een gigantische luxe slee zijn of een opgefokte vrachtwagen zoals een BMW XM, Tesla X, ect.

In beide gevallen ga je het iig flink afleggen tegen een speed triple :roflol:

Revisie na elke 75k. Aan zoiets blijf je bezig. Alles gaat continue aandacht vragen. Pakkingen,slangen,filters en olie kun je bij aan groothandelshoeveelheden halen. Lijkt leuk maar mensen beseffen niet hoeveel aandacht dit kost . Continue warm.laten draaien en continue uit laten draaien of turbotimer.
als het blokje niet forged is kun je hem na 2 ton afschrijven.

Leuk voor erbij, niet als daily
Is normaal om continu bij te houden.

En dan wordt het opeens niet meer zinvol om de auto te pakken. Zie je waar ze heen willen?

Terug
Naar boven