MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ja zodat je een nieuwe band kunt kopen. Prop is in de praktijk voor de meeste gevallen gewoon goed/veilig bij auto's.
klopt denk dat ik al 6 x een prop in een band heb laten doen en de band hierna gewoon opgereden heb.

• Like
Waarderingen: AK
Prop in je velg :lol:

Bezoekje aan de velgfabriek.nl

Prop in je velg :lol:

Bezoekje aan de velgfabriek.nl
Ziet er wel echt goed uit, woon helaas in buitenland. Morgen hoor ik of mijn eigen garage het kan repareren. Probleem is dat het echt een haarlijn breuk is in de velg, dus structureel. Weet niet of het dan veilig is op hogere snelheden om te lassen

Ziet er wel echt goed uit, woon helaas in buitenland. Morgen hoor ik of mijn eigen garage het kan repareren. Probleem is dat het echt een haarlijn breuk is in de velg, dus structureel. Weet niet of het dan veilig is op hogere snelheden om te lassen
DE ?

Een prop is een lapmiddel om thuis te komen en een paraplu (van binnen uit aangebracht) is ook niet perfect.
Voor zover ik weer kunnen verzekeraars zo nu en dan moeilijk doen bij schade door opnieuw een lekke band als er een prop in zit, maar een paraplu wordt altijd gezien als acceptabele reparatie.

Terug
Naar boven