AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Las trouwens dat de 'korting' weer van de benzine gaat, zou ongeveer 14 cnt duurder moeten worden dus we gaan weer ver over de €2 per liter straks.

Ach, heb ze alle 5 braaf gemeld bij flitsmeister
FM is wel echt de app van de eeuw.

Stonden ze ook echt te flitsen of gewoon een politievoertuig langs de weg bij de oprit?

Natuurlijk liever safe than sorry maar meestal staan ze niet te flitsen.

Las trouwens dat de 'korting' weer van de benzine gaat, zou ongeveer 14 cnt duurder moeten worden dus we gaan weer ver over de €2 per liter straks.

Stonden ze ook echt te flitsen of gewoon een politievoertuig langs de weg bij de oprit?

Motormuizen vast wel. Of checken op telefoons oid

Shell V-Power diesel betaal ik in DE 1,76, de benzine versie kost 2,04 nu. de rest ligt onder de 1,80

Shell V-Power diesel betaal ik in DE 1,76, de benzine versie kost 2,04 nu. de rest ligt onder de 1,80
V-power kost nu ongeveer €2.05-2.15, soms heb je de 98 bij de Esso oid nog voor rond de €2.00.

Diesel is wel weer flink gezakt geloof ik.

Zal zeker 15 cent bij komen ben ik bang.

Diesel was laatst €1,70 of zoiets.

V-power kost nu ongeveer €2.05-2.15, soms heb je de 98 bij de Esso oid nog voor rond de €2.00.

Diesel is wel weer flink gezakt geloof ik.

Zal zeker 15 cent bij komen ben ik bang.
Pff, dan wordt het verschil weer ouderwets, als voor de verlaging.

Ik heb het nog niet onder de €1.65 gezien?
Ligt er aan waar natuurlijk. Reed vanmorgen afrit O’zaal door Lonneker naar afspraak in Enschede, daar ligt links Tinq tankstation

IMG_0387.jpeg

Ligt er aan waar natuurlijk. Reed vanmorgen afrit O’zaal door Lonneker naar afspraak in Enschede, daar ligt links Tinq tankstation
Blijft bijzonder dat het dus kennelijk zo veel duurder is in de randstad.

Hier net €1.85 voor de B7 langs de snelweg, +-€1.70 bij normale tankstations.

Edit, zie nu ook €1.59 hier in de buurt. Tijd voor een Diesel Giulia voor weinig geld.

Alfa Romeo Giulia 2.2D 132KW Super 2016 LEER/NAV/LMV/PDC
€ 14.750,00

Laatst bewerkt:
Wegenbelasting is wel duur in NL, dus moet je wel veel km maken. Had jij niet je Alfa verkocht voor goedkopere auto ?

Wegenbelasting is wel duur in NL, dus moet je wel veel km maken. Had jij niet je Alfa verkocht voor goedkopere auto ?

Klopt, rij echt te weinig(500-750km pm), was helaas niet serieus.

Door oa die hoge wegenbelasting zijn 2dehands diesels echt heel goedkoop geworden. Voor deze Alfa zou je 1450 tot 1550 per jaar wegenbelasting betalen..

Zal denk ik alleen maar erger worden ook.

Klopt, rij echt te weinig(500-750km pm), was helaas niet serieus.

Door oa die hoge wegenbelasting zijn 2dehands diesels echt heel goedkoop geworden. Voor deze Alfa zou je 1450 tot 1550 per jaar wegenbelasting betalen..

Zal denk ik alleen maar erger worden ook.
En dan mag je er nog niet overal mee komen ook. Rij zelf iets van 20k km per jaar maar volgens mij loont 't ook dan nog niet om een beetje leuke diesel te rijden.

Terug
Naar boven