XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

20k was de laatste jaren een beetje de break even toch? Maar als diesel zo blijft zakken zal het wel minder worden.

Omslagpunt verschilt per auto, maar ligt tussen de 25 en 35Dkm

Ligt er aan waar natuurlijk. Reed vanmorgen afrit O’zaal door Lonneker naar afspraak in Enschede, daar ligt links Tinq tankstation

IMG_0387.jpeg
1.479 vanmorgen vroeg in Beckum. Gaat de goede kant op voor diesel rijders. Nog wel.

Maar tot iets voorbij het omslagpunt zou ik liever benzine blijven rijden. Veel goedkoper is diesel dan niet en benzine rijdt prettiger.

Blijft satisfying

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.988
Screenshot_20230427_200658_Chrome.jpg

:D

U wilt zo parkeren, mag dat?

BU7gysHCQAAsUAK.jpeg

A: nee
B: ja, maar alleen als je BMW rijdt
C: ja, als je deurschade wil voorkomen

Ik zal dit echt nooit begrijpen :roflol:

Zet hem dan gewoon niet voor de deur. Of, als je hem toch voor de deur wil parkeren, op een invalideplek. Die matcht tenminste met de parkeerstijl
Laatst op vakantie kon ik niet anders dan zo parkeren, gelijk een pit in mn deur door een of andere tyfusdebiel. Dus ja ik parkeer meestal vrij asociaal of op een plek waar zoiets nagenoeg niet kan gebeuren.

Soms weet je niet of er eventueel ervoor al een of meerdere auto's verkeerd geparkeerd stonden. Als deze dan vertrekken lijkt het ook of jij degene bent die slecht parkeert :p

Pro tip;
Parkeer nooit langs een auto waar de ramen er beetje zo uit zien;

1EB6ACFE-474C-410B-A3ED-A1C4F90FC19F.jpeg

Mensen die het niet begrijpen hechten geen waarde aan een auto, maar dat betekend niet dat andere dat wel hebben. Jij rookt 500€ pm aan sigaretten andere spenderen 500€ pm aan hun auto.
Tevens wat is een “dure auto”, is er een norm voor zodat het dan wel geoorloofd is. Iemand die een auto heeft van 5k is wellicht nog zuiniger dan iemand die er een heeft van 50k en daar is wederom niks mis mee.

Is dit een degelijke wagen?
FB_IMG_1682668569857.jpg
FB_IMG_1682668564703.jpg
FB_IMG_1682668560690.jpg

Terug
Naar boven