Dan loont het nog niet nee, maar het is ook weer niet heel veel duurder.En dan mag je er nog niet overal mee komen ook. Rij zelf iets van 20k km per jaar maar volgens mij loont 't ook dan nog niet om een beetje leuke diesel te rijden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan loont het nog niet nee, maar het is ook weer niet heel veel duurder.En dan mag je er nog niet overal mee komen ook. Rij zelf iets van 20k km per jaar maar volgens mij loont 't ook dan nog niet om een beetje leuke diesel te rijden.
1.479 vanmorgen vroeg in Beckum. Gaat de goede kant op voor diesel rijders. Nog wel.Ligt er aan waar natuurlijk. Reed vanmorgen afrit O’zaal door Lonneker naar afspraak in Enschede, daar ligt links Tinq tankstation
![]()
Handig! Crematieauto mét schoorsteen!

Die reageren niet op mobiele flitsers, toch?Toch maar Target Blu eye installeren, was even tripje in NL aan het doen en terug van sportschool aangehouden met 124 op N weg…
C, als je een dure auto rijdt (mits je voor twee plekken betaald), niet voor je witte E klasse uit 2010U wilt zo parkeren, mag dat?
![]()
A: nee
B: ja, maar alleen als je BMW rijdt
C: ja, als je deurschade wil voorkomen
Deze tweeB: ja, maar alleen als je BMW rijdt
Ik zal dit echt nooit begrijpen
AkkoordU wilt zo parkeren, mag dat?
![]()
A: nee
B: ja, maar alleen als je BMW rijdt
Laatst op vakantie kon ik niet anders dan zo parkeren, gelijk een pit in mn deur door een of andere tyfusdebiel. Dus ja ik parkeer meestal vrij asociaal of op een plek waar zoiets nagenoeg niet kan gebeuren.Ik zal dit echt nooit begrijpen
Zet hem dan gewoon niet voor de deur. Of, als je hem toch voor de deur wil parkeren, op een invalideplek. Die matcht tenminste met de parkeerstijl
Oh wauw, dat is wel zuur!Laatst op vakantie kon ik niet anders dan zo parkeren, gelijk een pit in mn deur door een of andere tyfusdebiel. Dus ja ik parkeer meestal vrij asociaal of op een plek waar zoiets nagenoeg niet kan gebeuren.