XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Nou ik reed 160 en die agent zei “ik vind het niet erg als je 200 rijdt als het maar voor paar seconden duurt” hij sprak mij aan om het feit dat ik te dichtbij me voorganger was. Is toch waanzin :roflol:
Bumperkleven is ook ongekend irritant (en gevaarlijk, helemaal met die snelheid).

Als je je eens in zou lezen over dingen als reactiesnelheid/remweg en de invloed van +60km/h boven de toegestande maximumsnelheid op de gepaste afstand tot je voorganger zou je oom agent wellicht wat beter begrijpen :thumb:.

Eindelijk mijn oude V70 D5 op Duits kenteken, man man wat kunnen ze zeiken daar zeg. Nog gezeik met TÜV ivm motortuning. Papieren alles was compleet en in DE laten tunen (auto was eerder al op DE kenteken) 5-Serie weggedaan. laatst met groot onderhoud wou ik nog kijken voor X5 en de verkoper kwam met een goed bod, hij had als een koper voor mijn auto. Nu heb ik geen X5 gekocht, maar wel mooie deal gesloten.

.

Laatst bewerkt:
@dreamy1
lijkt het je niet wat om je spoilers te laten wrappen in antraciet ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.930
Wat een geld :roflol:
Screenshot_20230424_203925_Chrome.jpg

• #21.932
Wel wat voor fallingout 🤣

• #21.935
Die shamals zijn nog peperduur tweedehands. Ben gek op dat kontje.

• #21.937
Pavlov :hedbang:

Tja, het is nu eenmaal één van mijn favoriete wagens van De Italiaanse Heilige Drie-eenheid. (ze ontwierpen ook een paar interessante concept wagen)

Laatst bewerkt:
Voor mijn zoon later
1C17B88F-CC7F-4B70-9ADA-36587A6E21B0.jpeg

Rofl, kansloos lijkt me...
Is ook echt belachelijk traag voor dat geld

Define traag, de origionele Giulia was de snelste sedan ter wereld toen hij uit kwam, deze zal nog een stuk sneller zijn.

Wel wat voor fallingout 🤣

Ik zou eigenlijk liever de 'normale' Q hebben. Vind de GTA nogal 'aanwezig' maar hij klinkt wel echt heel vet!

Nogsteeds te veel als je het mij vraagt...

Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio Handgeschakeld
€ 51.950,00

Doe me deze maar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven