AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Jij begint over BIV? Lijken mij bijkomende kosten?
Ja, maar die heb je ook bij de goedkope auto, doelde er op dat het door deze taksen het nogal duur is om een auto maar enkele jaren te houden (in verhouding met er langer mee te rijden)

Vraagje. Wat vinden jullie een verstandig bedrag voor een auto. Ik zag een Amerikaanse econoom op het internet die zei: "I don't get it...I see people making 38000 dollars a year buying a 20000 dollar car".
Ik moet toegeven dat ik in België mensen zie die nog geen 20000 euro per jaar verdienen en een auto van 30000 euro kopen.
Wat is volgens jullie een verstandig percentage..en zijn er belangrijke factoren die dat percentage kunnen beïnvloeden?
Wat een verstandig percentage is vind ik moeilijk om te zeggen. Een verstandig bedrag is zo min mogelijk voor de minimale noodzakelijk eisen.

Een belangrijke factor is denk ik toch wel de hoogte van je maandelijkse woonlasten and tov je salaris.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.043
@Arminius
20230506_113239.jpg

Nee, serieus, waar doel je op? Niet de mooiste Dacia toch?

• #22.046
Vroeger was je magisch.

Ben ik niet meer goed genoeg sinds je aangewakkerde breaumance met Tymboo? :(

• #22.048
Pininfarina!

Ik ben aanwezig

IMG_5777.jpeg

Vraagje. Wat vinden jullie een verstandig bedrag voor een auto. Ik zag een Amerikaanse econoom op het internet die zei: "I don't get it...I see people making 38000 dollars a year buying a 20000 dollar car".
Ik moet toegeven dat ik in België mensen zie die nog geen 20000 euro per jaar verdienen en een auto van 30000 euro kopen.
Wat is volgens jullie een verstandig percentage..en zijn er belangrijke factoren die dat percentage kunnen beïnvloeden?
Ikzelf heb geen dure Kia Sorento meer en ben ook niet meer van plan een moderne, dure wagen te kopen. Ik rijd 6000 km per jaar max. Geef me een mooie, oudere, betrouwbare comfortabele wagen voor weinig geld. Status symbolen zijn voor mij onbelangrijk.
Zou ik liever een BMW 7 SERIE hebben? Tuurlijk...maar financieel is dat een zeer domme keuze.
Ik ga altijd voor wat ik comfortabel van mijn spaarrekening kan betalen :o

Terug
Naar boven