AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Mensen nog tips voor auto’s met drie kinderen? En geen 7 zitters. Kun je zoiets gewoon in een Leon st/a4/a6 kwijt? Dus 2 kinderstoelen en 1 verhoger.

Dan zou ik ook naar de breedte van de stoelen en verhogers kijken. In onze LR Discovery Sport past het niet zomaar, maar onze kinderstoelen (Cybex) zijn ook best breed. De achterbank is in delen te verschuiven, door 1 zitting naar voren te schuiven past het net aan, maar het kind dat op de verhoger naast de stoel zit zit wel erg krap.

Waarschijnlijk wil je het niet, maar een kinderstoel voor en een kinderstoel, verhoger en je vrouw achter pas het makkelijkst in de meeste auto’s.

Laatst bewerkt:
Dan zou ik ook naar de breedte van de stoelen en verhogers kijken. In onze LR Discovery Sport past het niet zomaar, maar onze kinderstoelen (Cybex) zijn ook best breed. De achterbank is in delen te verschuiven, door 1 zitting naar voren te schuiven past het net aan, maar het kind dat op de verhoger naast de stoel zit zit wel erg krap.

Waarschijnlijk wil je het niet, maar een kinderstoel voor en een kinderstoel, verhoger en je vrouw achter pas het makkelijkst in de meeste auto’s.

Ja m’n vrouw rijdt vrijwel altijd dus dat gaat niet op haha.. je hebt ook van die complete achterbanken die je kunt kopen als insert. Misschien is zoiets wel een oplossing..

Alle auto’s met drie volwaardige plaatsen achterin zijn echt lelijk, nog niet eens over 7 zitters gesproken…

Ik weet niet of Volvo nog “ingebouwde” verhogers heeft in de achterbank.

IMG_20230512_213915_823.jpg

Tellen twee motoren ook als 1 auto?

Collegas: “kijk daar komt die turk met zijn golfje weer”. Hilarisch

• Haha
Waarderingen: HB89
Wie was die gozer alweer die een BMW uit de 90's (?) kocht, maar structureel geld tekort had voor benzine?

Nee, dat weet ik. Het was, uiteraard, een allochtoon.

:trollface:

E24 "Sharknando" 6 Serie

Naamloos (1).png

Toen München en Stuttgart nog streden met elkaar qua designs en.... en... en... Wolfsburg de baas waren. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.077
Screenshot_20230522_072355_Instagram.jpg

De kogel lijkt door de kerk. Uiteindelijk toch voor de 330E gegaan :emo:
Verder vrij weinig poespas, dus hier en daar een concessie gedaan.

1684733401534.png

Een keer geen witte auto.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.079
Gefeliciteerd. Je bent een succesvolle jongeman

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wat zouden mensen wel niet denken iemand met een r8 voor zijn sociale huurwoning.
IMG_6116.jpeg

Terug
Naar boven