- Waardering
- 689
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Niet duurWat zouden mensen wel niet denken iemand met een r8 voor zijn sociale huurwoning.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet duurWat zouden mensen wel niet denken iemand met een r8 voor zijn sociale huurwoning.![]()
Dat niet nee maar blijft 2 deurs en geen kofferbak ruimte. Meer een hobby auto dan een daily driver
Na je Golf gaat de snelheidsbeleving je tegenvallen van deze R8.Dat niet nee maar blijft 2 deurs en geen kofferbak ruimte. Meer een hobby auto dan een daily driver
Ik heb (tot op zekere hoogte) geen moreel bezwaar tegen scheefwonen, maar op een gegeven moment is het wel echt tijd om je plek op te geven voor iemand die al 28 jaar op de wachtlijst staat en de vrije sector oprecht niet kan betalenWat zouden mensen wel niet denken iemand met een r8 voor zijn sociale huurwoning.
.Maar als je bij je moeder inwoont in haar sociale huurwoning?Ik heb (tot op zekere hoogte) geen moreel bezwaar tegen scheefwonen, maar op een gegeven moment is het wel echt tijd om je plek op te geven voor iemand die al 28 jaar op de wachtlijst staat en de vrije sector oprecht niet kan betalen.
Ja en die oudere modellen zijn niet echt snel en je wilt de v10Dat niet nee maar blijft 2 deurs en geen kofferbak ruimte. Meer een hobby auto dan een daily driver
“Sowieso drugs geld abi”Wat zouden mensen wel niet denken iemand met een r8 voor zijn sociale huurwoning.![]()
Maar is de wegligging, besturing niet een stuk beter? Niet dat je dat snel gaat merken bij normaal gebruik op de openbare weg.Na je Golf gaat de snelheidsbeleving je tegenvallen van deze R8.
Nee inderdaad man, achterlijk traag die oudere modellenJa en die oudere modellen zijn niet echt snel en je wilt de v10

RS3 stage 1 etc waar @dreamy1 naar kijkt is zeker sneller dan 15 jaar oude R8…Nee inderdaad man, achterlijk traag die oudere modellen
Man, het is een r8, zelfs de meest basis versie hiervan is een retesnelle auto tegenover de peugeot en renault die de meeste mensen hebben :')
Ja dat zeker wel, opzich best leuke auto op bijvoorbeeld circuit. Maar tegenwoordig niet echt snel meerMaar is de wegligging, besturing niet een stuk beter? Niet dat je dat snel gaat merken bij normaal gebruik op de openbare weg.
Dan kan je net zo goed voor een elektrische auto kiezen als alleen acceleratie van belang is.Ja dat zeker wel, opzich best leuke auto op bijvoorbeeld circuit. Maar tegenwoordig niet echt snel meer
15 jaar oude R8 is wel een stuk leuker.RS3 stage 1 etc waar @dreamy1 naar kijkt is zeker sneller dan 15 jaar oude R8…
Smaken verschillen maar ik vind het gewoon geen indrukwekkende auto, nieuwere v10 modellen zijn stuk krachtiger. Denk dat je in RS3 stuk meer rijplezier hebtDan kan je net zo goed voor een elektrische auto kiezen als alleen acceleratie van belang is.
zo, die staat alweer op MP, kort maar krachtig (wel weer veel plezier gehad)
Genieten van het leven. Wieweet ben je er morgen niet meer.Je woont thuis en hebt geen vriendin/kinderen, dit scheelt namelijk ook wel “iets”. Uiteraard enjoy life nu je nog jong bent, maar die levensstijl van uitgeven zoals nu zal waarschijnlijk over enkele jaren minder worden.
kom uit amsterdam en wachtrij is hier minimaal 15 jaar. Wil sws niet hier blijven wonen. Doe mij maar ergens in noord holland waar het rustig is.Misschien dat sociale huurwoningen er hier in 't oosten anders uitzien dan bij jullie maar als dat op de foto 1 huis is is't niet bepaald klein :')
Als ik er 1 had, had ik het uiterlijk echt niet orgineel gelaten. Ik hou wel van aandacht trekken.15 jaar oude R8 is wel een stuk leuker.
Een van de weinige Audi's die er ook nog een beetje leuk uit ziet.