- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Bandje kost E170,- incl btw voor iedere consumentDeze onderdeelprijzen zijn echt absurd, bijna €300 per band?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bandje kost E170,- incl btw voor iedere consumentDeze onderdeelprijzen zijn echt absurd, bijna €300 per band?
Ik had hem ook gevonden inderdaad.
Neem je ook je eigen mayo mee als je naar de friettent gaat?Ik had hem ook gevonden inderdaad.
Ik was incl montage en uitlijnen €550 kwijt 4 Pirelli PZ4, zelf besteld en gewoon bij bandenboer monteren en uitlijnen.
Wel als de mayo daar €600 kost bij een familiezak patat.Neem je ook je eigen mayo mee als je naar de friettent gaat?
250€ per band is dus 50€ ps voor de montage, moet wel in overweging nemen dat het vrij stugge bandjes zijn en waars ook duurder segment wielen dus montage a 10€ per band is vragen voor schade op je velgen.Wel als de mayo daar €600 kost bij een familiezak patat.
Ik haal 4 nieuwe banden en laat die monteren en balanceren voor E75,-Neem je ook je eigen mayo mee als je naar de friettent gaat?
Maar even serieus, ze rekenen dus €125 per band meerprijs. Monteren, balanceren uitlijnen kost 100-150 euro?Neem je ook je eigen mayo mee als je naar de friettent gaat?
Band kost €142 (172 ex 21% btw), ze rekenen hier €250. Dus dat is meer dan €100 per band pure winst.250€ per band is dus 50€ ps voor de montage, moet wel in overweging nemen dat het vrij stugge bandjes zijn en waars ook duurder segment wielen dus montage a 10€ per band is vragen voor schade op je velgen.
250€ heeft ie betaald inc montage. Webshop prijs 180€ kan een garage het nooit voor doen, dus waars heeft je 50€ ps voor de montage(uitlijnen) betaald, wellicht stikstof en achter de spaak balanceren zodat je het lood niet ziet.Maar even serieus, ze rekenen dus €125 per band meerprijs. Monteren, balanceren uitlijnen kost 100-150 euro?
Dus je betaald dan voor 4 banden 4x zo veel meerprijs als de daadwerkelijke kosten voor de service die je wilt, namelijk het monteren balanceren en uitlijnen.
Dus ja als ik voor €2.50 een patatje haal en de mayo er bij kost €10, dan neem ik het wel van huis mee.
Bandenmaat is wel relevant voor montage en 25€ ps voor simpel montage/balanceren is vrij normaal. Meerprijs stikstof, ventiel, uitlijnen, onzichtbaar balanceren etc kan erbij komen.Ik haal 4 nieuwe banden en laat die monteren en balanceren voor E75,-
als de zaak waar maatje van mij werkt, mij met korting nog E65,- meer laat betalen, waarom dan bij hen kopen ?
Praat je wel ff over E260,- voor 4 banden.... kan ik weer GH voor kopen
vlgnm lees je niet wat ik schrijf250€ heeft ie betaald inc montage. Webshop prijs 180€ kan een garage het nooit voor doen, dus waars heeft je 50€ ps voor de montage(uitlijnen) betaald, wellicht stikstof en achter de spaak balanceren zodat je het lood niet ziet.
Bandenmaat is wel relevant voor montage en 25€ ps voor simpel montage/balanceren is vrij normaal. Meerprijs stikstof, ventiel, uitlijnen, onzichtbaar balanceren etc kan erbij komen.
Ohja btw is ex zie ik nuBand kost €142 (172 ex 21% btw), ze rekenen hier €250. Dus dat is meer dan €100 per band pure winst.
Hij heeft ook nog eens €60 ex btw betaald voor uitlijnen.
Dus als je dit doorrekend naar een set van 4 banden sta je gewoon bijna €500 af te rekenen voor monteren balanceren en uitlijnen.
Ex btw...
Jij neemt toch je ZERO mayo mee ?Neem je ook je eigen mayo mee als je naar de friettent gaat?
Continentals gaan ook wat langer meeDeze onderdeelprijzen zijn echt absurd, €300 per band?
![]()
Dat weet ik, maar als hij wat goedkoper wilt is er genoeg keuze tochhet gaat om Michelin Sport 4 die ook op je factuur staan
Dat was niet mijn puntDat weet ik, maar als hij wat goedkoper wilt is er genoeg keuze toch

Iedereen die niet zijn banden zelf besteld betaald te veel.
Balanceren en uitlijnen zit in het prijsDat was niet mijn punt
Mijn punt was je wordt genaaid door je garage.