AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Waardeloos, ben blij dat ik niet meer in NL woon. Hier in UK heb je in ieder geval goede garages waar je je auto zelfde week kwijt kan. Hier is blijkbaar remblokken een drama, volgende keer maar grote beurt voor ik naar NL rijd

Lekker een handige Pool opzoeken in UK. Daar hebben ze er genoeg

Remblokken kun je gewoon zelf vervangen. piepen bij achteruit rijden betekend dat het aanloopt, kan roestvorming zijn oa. de draairichting van afloop is ook andersom. Zegt ook niks over je genoemde brakke remmen. Je praat over performance auto, daar zal wel indicator gaan branden als de blokken zijn versleten. 1e is remmen reiniger op de schijven.

Remblokken kun je gewoon zelf vervangen. piepen bij achteruit rijden betekend dat het aanloopt, kan roestvorming zijn oa. de draairichting van afloop is ook andersom. Zegt ook niks over je genoemde brakke remmen. Je praat over performance auto, daar zal wel indicator gaan branden als de blokken zijn versleten. 1e is remmen reiniger op de schijven.
Olie en banden oppompen lukt me wel, maar voor de rest niet technisch / behoefte om zelf te gaan klussen. Eens over de indicator, maar als ik gepiep hoor ga ik niet het zekere voor het onzekere nemen is het me niet waard. Uiteindelijk is mijn veiligheid (en van mijn gezin) me toch wat waard, ben ook wat dit soort dingen betreft best een angsthaas. Overigens net reactie van garage en de remblokken waren inderdaad bijna op, dus niet voor niets gegaan

Olie en banden oppompen lukt me wel, maar voor de rest niet technisch / behoefte om zelf te gaan klussen. Eens over de indicator, maar als ik gepiep hoor ga ik niet het zekere voor het onzekere nemen is het me niet waard. Uiteindelijk is mijn veiligheid (en van mijn gezin) me toch wat waard, ben ook wat dit soort dingen betreft best een angsthaas. Overigens net reactie van garage en de remblokken waren inderdaad bijna op, dus niet voor niets gegaan
Schijven verder goed, of alleen naar blokjes gekeken omdat jij dat zei ?

Naast het nostalgische gedachtegoed is de daklijn + zwevend dak gevoel ongeveer het enige saab:grumble:

Ik vind dit altijd wel leuk item van autoweek

• Like
Waarderingen: Vonk
Wrak op de weg ?-?

FB_IMG_1688399517747.jpg

Geen idee, zelf de auto niet gebracht
Uiteindelijk blokjes vervangen, voorband zat een bobbel in dus die ook beiden laten doen. Toen ik er toch was leer had wat beschadigingen, wat kleine cosmetische zaken en airco laten vullen. Auto voelt weer als nieuw, tevreden mens:D

Heb er eventjes op moeten wachten (5 maanden 😑) maar eindelijk mijn nieuwe liefde vandaag mogen ophalen!

Bijlagen

• 20230711_220705.jpg
    20230711_220705.jpg
    306,1 KB · Weergaven: 88
  • 20230711_220710.jpg
    20230711_220710.jpg
    346,5 KB · Weergaven: 89
  • 20230711_220722.jpg
    20230711_220722.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 92
Heb er eventjes op moeten wachten (5 maanden 😑) maar eindelijk mijn nieuwe liefde vandaag mogen ophalen!

Mooie auto! En wees blij, ik heb een X1 in bestelling staan voor een collega sinds November '22 en die wordt pas op zijn vroegst december '23 geleverd.
Veel veilig km's toegewenst in elk geval :thumbs:

Mooie auto! En wees blij, ik heb een X1 in bestelling staan voor een collega sinds November '22 en die wordt pas op zijn vroegst december '23 geleverd.
Veel veilig km's toegewenst in elk geval :thumbs:
Bedankt! Damn, bijna een jaar levertijd? Wilt hij een gecustomized ofzo? Haha

Terug
Naar boven