MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Dat verbruik is relatief natuurlijk. Als je de extra pk's gaat gebruiken zal het verschil al wat minder zijn 🤣
Maar zo leg ik het ook uit aan mijn wederhelft 🤣
Bij mijn passat 2.0tdi 240pk is 76pk bij, koppel van 500 naar 596.
De tuner gebruikt de foto nog steeds op zijn site lol. Is trouwens een aanrader. Hebben ook de automaat mee getuned. Nu 75000 probleemloze km's (getuned op 50k)
Nee, je rijgedrag is hetzelfde maar je verbruik is zuiniger. als je zonder tunen niet scheurt, en met wel dan heeft het geen invloed nee

• Like
Waarderingen: horn
Dat je maar €1000 aan onderhoud betaalt en je auto rijdt nog, wil nog niet zeggen dat deze in orde is. Mijn maat zijn 190E had jaren geen onderhoud gehad en deze reed nog, maar was niet veel meer in orde aan :roflol:
Onderhoud kan soms meevallen, en een auto kan gewoon verder goed zijn. Ligt er ook aan hoe en waar je onderhoud doet. aan een E190 kun je zelf veel doen wat veel geld bespaart. bij een MB-dealer was ie meer dan E1000,- kwijt geweest. als je een 2e hands koopt die verder prima is bij aankoop heb je weinig kosten in 5j. nieuwe banden, keertje remblokken en schijven oliefilter en olie, bougies.
Hij zal er in de 5j denk ik geen 300.000km mee hebben gereden

Dat verbruik is relatief natuurlijk. Als je de extra pk's gaat gebruiken zal het verschil al wat minder zijn 🤣
De tuner gebruikt de foto nog steeds op zijn site lol. Is trouwens een aanrader. Hebben ook de automaat mee getuned. Nu 75000 probleemloze km's (getuned op 50k)
De grafiek van verbruik tegen toerental is de gespiegelde van koppel.

• Like
Waarderingen: horn
Dat je maar €1000 aan onderhoud betaalt en je auto rijdt nog, wil nog niet zeggen dat deze in orde is. Mijn maat zijn 190E had jaren geen onderhoud gehad en deze reed nog, maar was niet veel meer in orde aan :roflol:
Ik vroeg wat die de laatste 5 jaar aan onderhoud betaalde, banden en remmen spreekt voor zich zei die en datie maar max 1000 betaalde en dat ie nogsteeds prima rijdt met 2 ton+ op de teller.

dat rijd zekers wel lekker? of niet met al dat koppel trekt die snel door.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.271
Wacht al sinds januari op module die mn boordcomputer / radio aanstuurt.
Zit er in hoor na 7 maanden. Alleen stage 1 is er uitgeschreven na reset. Maar eens vragen aan de tuner of ze nog wat voor me kunnen betekenen qua garantie of dat ze de code hebben opgeslagen oid

Dat valt reuze mee inderdaad, weleens naar gekeken maar dat was iets van 400 euro en voor die van mij is dat het niet waard.
Die prijzen slaat ook nergens op. Miltek adviseert het ook trouwens als je een Miltek uitlaatsysteem gebruikt. (wil je niks aanpraten)

Mijn eigen velgen weer erop. Zwarte doppen wel besteld.
IMG_7930.jpeg

Wheelforce velgen gaan de verkoop in. Ze kosten toen 1850,- denk dat ik ze voor 1000€ ga verkopen? Of moet ik meer vragen?
IMG_7933.jpeg

1850 met banden ?
Zou gewoon E1500,- aanhouden. pas als iemand echte serieus is kun je wat zakken.

1850 met banden ?
Zou gewoon E1500,- aanhouden. pas als iemand echte serieus is kun je wat zakken.
Losse velgen koste 1850€.
Ja ik begin wel beter bij 1500€.
2 velgen zijn nu bij de bandenzaak voor herstel

4x velgen
4x centeerringen
16 wielbouten
4x slotbouten

Vind de bovenste set ook mooier met hoogglans zwart. als je de banden verkoopt, die kosten ook geld natuurlijk

Terug
Naar boven