AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Heb er eventjes op moeten wachten (5 maanden 😑) maar eindelijk mijn nieuwe liefde vandaag mogen ophalen!
Nette auto! Moet zeggen dat die kleur op de nieuwe modellen mij steeds meer begint te overtuigen, zie ook geregeld de nieuwe 3 series ermee rond rijden. Is toch wel een mooi contrast van het 'standaard' zwart.

Nette auto! Moet zeggen dat die kleur op de nieuwe modellen mij steeds meer begint te overtuigen, zie ook geregeld de nieuwe 3 series ermee rond rijden. Is toch wel een mooi contrast van het 'standaard' zwart.
Had hiervoor een black/grey en daarvoor een zwart metalic. Het nadeel van die zwarte was dat je de zwarte accenten niet goed ziet. Bijv de grill en geblendeerde ramen kwamen er minder uit.

Had hiervoor een black/grey en daarvoor een zwart metalic. Het nadeel van die zwarte was dat je de zwarte accenten niet goed ziet. Bijv de grill en geblendeerde ramen kwamen er minder uit.
Het lijnenspel van de auto komt met die kleur denk ik wel heel mooi tot zijn recht?

Schering en inslag heb ook een iX in bestelling staan, ook 13 maanden levertijd zoals het er nu naar uitziet.

Daarom mijne ook 16 maanden vooruit besteld :o
Leasing zeker. er zijn er al zat geleverd en ook nog zonder kenteken als je wilt kopen ipv leasen

Toch besloten om een tweede kleinere auto aan te schaffen naast de gezinsauto. Terug naar een vertrouwd Golf 7 facelift R-line in de kleur oryx pearl white met alle denkbare opties 😍
573F05B0-BE63-485D-9A7F-D591151AD87C.jpeg

Toch besloten om een tweede kleinere auto aan te schaffen naast de gezinsauto. Terug naar een vertrouwd Golf 7 facelift R-line in de kleur oryx pearl white met alle denkbare opties 😍
573F05B0-BE63-485D-9A7F-D591151AD87C.jpeg

Ik rij een R en voel me beledigd als ze mijn auto steeds r-line noemen :roflol:

Bijlagen

• IMG_7310.jpeg
    IMG_7310.jpeg
    199,6 KB · Weergaven: 65
Ik rij een R en voel me beledigd als ze mijn auto steeds r-line noemen :roflol:
Kan ik me goed voorstellen😭

Ik was van plan om pretoria velgen eronder te zetten en zwarte spiegelkappen te halen, maar dacht ga niet neppe Golf R ervan maken🤣 liefhebbers herkennen het gelijk

Kan ik me goed voorstellen😭

Ik was van plan om pretoria velgen eronder te zetten en zwarte spiegelkappen te halen, maar dacht ga niet neppe Golf R ervan maken🤣 liefhebbers herkennen het gelijk
Ik zie regelmatig gte’s met gti uitlaten

Mijn collega In 5 jaar tijd maar 1000€ aan onderhoud betaald. (Niet deze auto op de foto maar een soortgelijke).

IMG_7910.jpeg

Laatst bewerkt:
Ligt er in die Golf 5 R32 niet een 3.2 FSI blok? Daar chip je een x 20 pk bij ofzo, geld niet waard imo.

Wel een tof ding inderdaad.
Die van mij had al 34pk extra en 60nm. Ik laat alle auto’ s die ik privé rijdt tunen. Scheelt in vermogen, trekkracht en verbruik.

Die van mij had al 34pk extra en 60nm. Ik laat alle auto’ s die ik privé rijdt tunen. Scheelt in vermogen, trekkracht en verbruik.
Dat verbruik is relatief natuurlijk. Als je de extra pk's gaat gebruiken zal het verschil al wat minder zijn 🤣
Maar zo leg ik het ook uit aan mijn wederhelft 🤣
Bij mijn passat 2.0tdi 240pk is 76pk bij, koppel van 500 naar 596.
De tuner gebruikt de foto nog steeds op zijn site lol. Is trouwens een aanrader. Hebben ook de automaat mee getuned. Nu 75000 probleemloze km's (getuned op 50k)

Bijlagen

• Screenshot_20230717_094954_Chrome.jpg
    Screenshot_20230717_094954_Chrome.jpg
    70,7 KB · Weergaven: 57
Mijn collega In 5 jaar tijd maar 1000€ aan onderhoud betaald. (Niet deze auto op de foto maar een soortgelijke).

IMG_7910.jpeg
Dat je maar €1000 aan onderhoud betaalt en je auto rijdt nog, wil nog niet zeggen dat deze in orde is. Mijn maat zijn 190E had jaren geen onderhoud gehad en deze reed nog, maar was niet veel meer in orde aan :roflol:

Als je maar door de APK komt toch :p

Terug
Naar boven