- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan allemaal lijmresten achterlaten.![]()
Misschien een tip voor de aso parkeerders die altijd twee vakken in beslag nemen![]()

het hangt aan touwtje/elastiek
Idd op foto is het moeilijk te zien hoe gaaf die isWat ik zojuist bij fitness365 gezien heb.
Gvd hij ziet nog er dikker in het echt uit![]()
Wat voor auto rij je danNet weer iemand met sleutels over mijn auto gekrast, al derde keer in Nederland (waar ik weinig kom) in ongeveer een jaar tijd dat ik last heb van vandalisme. Echt beschamend dat ik dit nergens anders in Europa heb maar altijd in NL, is toch stukje cultuur denk ik dat mensen elkaar hier weinig gunnen / respect hebben voor andermans spullen
Snap ik echt niet. Elk jaar met de dorpsfeesten worden in mijn straat meerdere spiegels van auto's er af getrapt door zo'n debielen die dat leuk vinden. Binnenkort is het weer zover, hoop nog steeds dat ik zo eens iemand te pakken krijg.Net weer iemand met sleutels over mijn auto gekrast, al derde keer in Nederland (waar ik weinig kom) in ongeveer een jaar tijd dat ik last heb van vandalisme. Echt beschamend dat ik dit nergens anders in Europa heb maar altijd in NL, is toch stukje cultuur denk ik dat mensen elkaar hier weinig gunnen / respect hebben voor andermans spullen
En dan ?Snap ik echt niet. Elk jaar met de dorpsfeesten worden in mijn straat meerdere spiegels van auto's er af getrapt door zo'n debielen die dat leuk vinden. Binnenkort is het weer zover, hoop nog steeds dat ik zo eens iemand te pakken krijg.
Vaak zijn het 2 of 3 jonge gasten op een fiets die het leuk vinden wat spiegels af te trappen na wat gedronken te hebben. Vorig jaar kwam ik terug en zag ik net zo'n gast de spiegel van mijn buurman eraf trappen maar kon ik hem niet meer inhalen. Paar tikken geven brengt misschien niets op, de keer erachter is het iemand anders maar lucht misschien wel op.En dan ?
Vaak is het baldadigheid in een groepje. Gewoon posten met een aantal buurmannen
Ben op zoek naar een tweede auto, meer gezins focus en meer hufterproof voor tripjes naar NL. Idealiter 5-10 jaar oud, 0-100 in minder dan 5 sec, AWD, voorkeur voor v8 maar wel kosten efficiënt. Wat vinden jullie van S6 of Volvo V60 Polestar (de oude V6)?
Je moet wel realistisch blijven. wat je opnoemt past niet echt bij elkaar.Ben op zoek naar een tweede auto, meer gezins focus en meer hufterproof voor tripjes naar NL. Idealiter 5-10 jaar oud, 0-100 in minder dan 5 sec, AWD, voorkeur voor v8 maar wel kosten efficiënt. Wat vinden jullie van S6 of Volvo V60 Polestar (de oude V6)?
Echt zo'n lelijk hok dat model van de V60, niet om aan te zien.Wat jaren terug een tijdje met de V60 T6 (dus benzine V6) gereden. Was best rap, maar reed verder wel oersaai.
Hufterproof? Lexus GS450h(v6) of LS500h(v8) niks voor je? Ook wel saai, maar degelijk en razendsnel.
Oersaai qua rijden of alleen qua looks. Vind het wel wat hebben; understated uiterlijk maar prima snel.Wat jaren terug een tijdje met de V60 T6 (dus benzine V6) gereden. Was best rap, maar reed verder wel oersaai.
Hufterproof? Lexus GS450h(v6) of LS500h(v8) niks voor je? Ook wel saai, maar degelijk en razendsnel.
Welke V8 die 0-100 in minder dan 5 seconden trekt ( je rijdt dus al niet zuinig) is er in godsnaam kostenefficent met de huidige benzineprijzen? 😂 Een V6 of 8 rijdt toch gauw 1 op 8, 1 op 9? Flink trekken en 't is nog minder dan dat.Ben op zoek naar een tweede auto, meer gezins focus en meer hufterproof voor tripjes naar NL. Idealiter 5-10 jaar oud, 0-100 in minder dan 5 sec, AWD, voorkeur voor v8 maar wel kosten efficiënt. Wat vinden jullie van S6 of Volvo V60 Polestar (de oude V6)?
Hoezo niet? Zijn best wat opties toch? Kwam zelf nog de Stelvio tegen (schijnt een goede motor te zijn, maar Alfa heeft historisch slechte reputatie), GLC (SUV vind ik iets minder) en RS7 (misschien minder praktisch).Je moet wel realistisch blijven. wat je opnoemt past niet echt bij elkaar.