XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Auto komt blijkbaar ook uit Frankrijk en niet uit duitsland en zijn totaal geen gegevens beschikbaar. Deze laten staan dus en verder kijken.
IMG_9349.png
En dus ook nooit meer bij die handelaar kijken.

Laatst bewerkt:
Inkoop €35/36000,- bpm €9500,-

Inkoop €35/36000,- bpm €9500,-

Is dat importeren een beetje te doen/de moeite waard? Ben een beetje in de markt voor of een 4 serie of een W205 coupe, keuze nog niet 100% vast maar vind die import shit altijd maar eng. Maar als t nou 5k scheelt wil ik wel wat moeite doen natuurlijk.

Is dat importeren een beetje te doen/de moeite waard? Ben een beetje in de markt voor of een 4 serie of een W205 coupe, keuze nog niet 100% vast maar vind die import shit altijd maar eng. Maar als t nou 5k scheelt wil ik wel wat moeite doen natuurlijk.
verschilt adhv opties, en sommige motortype zijn duurder

verschilt adhv opties, en sommige motortype zijn duurder
Zover kwam ik idd, dat is in NL ook zo. Ik hoef niet zo'n gek blok, is allemaal leuk maar heb helaas meer bestemmingen voor m'n geld dan alleen benzine haha. Dus 't zou voor mij een BMW 420 moeten zijn, de 418 heeft me te weinig "umpf" of heel misschien een 428 als de prijs en opties goed zijn of voor de Benz een W205 C180/200/250

hoelang duurt het tot je nederlandse kenteken binnen zijn? Die autobedrijf had het aangevraagd waar ik die zwarte sedan ga kopen

kan al met een paar dagen

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.598
Wist niet dat Hyundai leuke hot hatches maakten :thinking:

Zwarte lakstift van bol.com werkt prima
47DE449D-4664-44A9-A711-766A48222B4E.jpegIMG_9458.jpeg

Terug
Naar boven