Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

IMG_9334.jpegIMG_9335.jpegIMG_9336.jpegIMG_9340.jpeg
Papieren zijn, helaas, heel simpel te vervalsen. Niet gezegd dat dat hier zo is natuurlijk maar bedoel alleen te zeggen, laat 'm goed nakijken. Zonde om 80k neer te leggen voor een auto die eigenlijk een ton extra heeft gelopen toch.

Papieren zijn, helaas, heel simpel te vervalsen. Niet gezegd dat dat hier zo is natuurlijk maar bedoel alleen te zeggen, laat 'm goed nakijken. Zonde om 80k neer te leggen voor een auto die eigenlijk een ton extra heeft gelopen toch.
55k. Het auto wordt volgende week vrijdag bij autobedrijf kroon almere op de brug nagekeken.

55k. Het auto wordt volgende week vrijdag bij autobedrijf kroon almere op de brug nagekeken.
Heb je dat bedrijf zelf uitgekozen of gaat dat op aanraden van de verkoper?

Ik zal vast overdrijven hoor, trek je van mij niet teveel aan maar er wordt zoveel genaaid met auto's tegenwoordig dat je imo niet voorzichtig genoeg kunt zijn. De kilometerstand wordt op meerdere plekken in de auto opgeslagen maar is nog steeds te vervalsen en 2 enigszins twijfelachtige factuurtjes zeggen ook niet veel imo. Zie bijv de aflevering op YouTube van Stip Polish waar ie genaaid wordt met een M5 voor 30k.

Beide facturen hebben zelfde factuurnummer, verder kan de vorige verkoper meewerken aan fraude. Auto uit laten lezen bij Audi dealer in Duitsland is mijn advies
Jij weet vast meer over auto's in Duitsland dan ik, maar is het BTW tarief daar niet 19%? Als ik google zie ik nergens 21 staan. Ik vind het vreemde facturen, ook omdat er zowel btw als mwst staat, total en totaal. Beetje mix tussen Nederlands en Duits? Maar misschien is dat heel normaal, ik heb ( bewust ) nog nooit een geïmporteerde auto gekocht of er 1 geïmporteerd.

Voor de Belgen onder ons...
Is het nog verstandig om in België een diesel 6b te kopen?
Ik kan een zeer mooie BMW 5 serie kopen voor 13000 euro. Met slechts 130000 km. Uit 2016.
Geen Belg, maar hoe zit het met milieuzone's/verbod in BE met betrekking tot Diesel auto's? Daarnaast zou ik 'm wel echt goed laten nakijken, 'maar' 130.000km voor een auto uit 2016 en voor die prijs. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is 't dat vaak ook. Een snelle research op Autoscout geeft een stuk hogere prijsranges aan voor modellen uit dat bouwjaar, dus er is mogelijk een reden dat de prijs zo laag is.

Wat ik raar vind is het gemengd taalgebruik op 1 factuur en dat de opmaak van 2 verschillende bedrijven zo goed als t zelfde is?
K heb geïmporteerd uit Duitsland maar kocht dan enkel bij een merkgarage. Ik onderhandelde niet om de prijs maar wel voor een europese garantie ipv de klassieke garagegarantie.

Geen Belg, maar hoe zit het met milieuzone's/verbod in BE met betrekking tot Diesel auto's? Daarnaast zou ik 'm wel echt goed laten nakijken, 'maar' 130.000km voor een auto uit 2016 en voor die prijs. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is 't dat vaak ook. Een snelle research op Autoscout geeft een stuk hogere prijsranges aan voor modellen uit dat bouwjaar, dus er is mogelijk een reden dat de prijs zo laag is.
Euro 6b zit nog wel effe goed. Voorlopig is Brussel het strengste dacht ik en daar spreekt men van een dieselverbod in 2035.
Het zijn de oudere euro 5 die problematischer zijn..en volgende jaar verkiezingen. Hopelijk krijgen de groene wappies wat kletsen rond de oren in het stemhokje

Jij weet vast meer over auto's in Duitsland dan ik, maar is het BTW tarief daar niet 19%? Als ik google zie ik nergens 21 staan. Ik vind het vreemde facturen, ook omdat er zowel btw als mwst staat, total en totaal. Beetje mix tussen Nederlands en Duits? Maar misschien is dat heel normaal, ik heb ( bewust ) nog nooit een geïmporteerde auto gekocht of er 1 geïmporteerd.
Het is idd een Duits-NL factuur :D
zou niet uitgaan dat dit echte facturen zijn

Een nieuwe RS3 een beurt geven bij Ondemand Carservice Automobile GmbH/B.V. die geen adres gegevens van de klant vermelden vind ik ook verdacht.

Sowieso na 3k kilometers olie doen is apart op een hagelnieuwe auto toch?

De auto an sich kan natuurlijk prima zijn maar ongeacht wat er onder de brug te zien is zou ik deze laten lopen. Zeker voor 55k :')

Eens!

Normaal zit er ook een serviceheft bij met tenminste de 1e facturen van de Audi dealer.

Normaal zit er ook een serviceheft bij met tenminste de 1e facturen van de Audi dealer.
Dit, de facturen zien er nep uit en denk ook niet dat veel mensen hun nieuwe RS3 niet bij main dealer laten servicen. Misschien hebben andere verschillende ervaringen, maar mijn garage’s facturen zien er bijna hetzelfde uit (professioneel) als main dealer.

Hebben die eerste 2 nou hetzelfde factuurnummer maar zit er 2 jaar tussen?
Volgens mij kun je mijn gedachten lezen ouwe, dit is precies waar ik net aan dacht.
Zal ik deze verplaatsen naar de echt-of-nep-sectie? Dit zijn wel hele matige nepfacturen :roflol:
Auto komt blijkbaar ook uit Frankrijk en niet uit duitsland en zijn totaal geen gegevens beschikbaar. Deze laten staan dus en verder kijken.
IMG_9349.png

Terug
Naar boven