XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Leerproces, teveel gas geven en verkeerd remmen op een lege dijk is (in mijn ogen) wat anders dan bewust met drank op deelnemen aan het verkeer.

Op zou dat oprecht een goed idee vinden, ik denk dat ik kwa rijden nog wel wat van je kan leren.

Komende weken heb ik helaas echt geen tijd maar als je ergens in oktober tijd hebt gooi gerust een DM.
Les 1: How to kneedown met 140 na 8 baco.

• Haha
Waarderingen: BB_
Er is niks mis met een Fabia, en al helemaal niet als je 'm vergelijkt met de Chinese Ali Express versie van een Land Rover die jij benoemt.
De recente Ssangyongs zijn betrouwbaarder dan de Landrover.

Update: je hebt gelijk wat betreft de Fabia. Die uit 2023 zijn zeker niet mis. Toen ik aan de Fabia dacht, dacht ik aan het oudere model....wat idioot is. I stand, partially, corrected.

Ssangyong :roflol:
Lekker die Skoda nemen.

Ik heb overigens gisteren 150km gereden in de Kia Ceed (2022) van mijn schoonouders.

Dat is dus gewoon een serieus nette en comfortabele auto. Ik was echt verrast hoe lekker dat touren is op de snelweg.

Lancia.jpg

Spontaan afspraak gemaakt om een auto te bekijken :roflol:

• Like
Waarderingen: Xrp
Zondag toevallig dit tegengekomen bij een of ander dorpsfeest, maakte mijn dag wel weer wat beter.

20230924_113726.jpg
20230924_112802.jpg

Eigenaar vindt het prima dat ik hem laat nachecken of het kilometerstand klopt. 28.500 op de teller namelijk. Autobedrijf Track-Motion

IMG_9339.jpeg

Eigenaar vindt het prima dat ik hem laat nachecken of het kilometerstand klopt. 28.500 op de teller namelijk. Autobedrijf Track-Motion

IMG_9339.jpeg
Import auto? Beter ook goede aankoopkeuring doen imo. Zie dat t in Apeldoorn zit, volgens de mij bekende verhalen zitten daar de grootste oplichters als 't om geïmporteerde auto's gaat.

Voor de Belgen onder ons...
Is het nog verstandig om in België een diesel 6b te kopen?
Ik kan een zeer mooie BMW 5 serie kopen voor 13000 euro. Met slechts 130000 km. Uit 2016.

Terug
Naar boven