Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Zwarte lakstift van bol.com werkt prima
47DE449D-4664-44A9-A711-766A48222B4E.jpegIMG_9458.jpeg

Oeff. Een van de redenen voor mij om nooit dure velgen te nemen :hahaha: Elke kras erop is als een messteek in je hart.

Of je moet dusdanig veel geld hebben dat het je geen f**k uitmaakt en om de paar jaar nieuwe kopen.

Lijkt wel alsof je er een klodder kit op hebt gesmeerd man haha.
Moet die schade goed coveren kga die auto inruilen

Genoeg verf erop gesmeerd moet die schade verbergen want deze auto wordt ingeruild. Op afstand valt die niet op
Jawel man. Kun je t nog beter voorzichtig een klein beetje bijschuren/polijsten. Zo'n oneffenheid valt ontzettend op. Maar misschien heb je geluk en kijkt degene die 30k neer moet leggen voor een auto niet naar de velgen.

Elke autohandelaar ziet dit zeker. resto kost je ~150,-. De inruilprijs kan wel dalen hierdoor

Jawel man. Kun je t nog beter voorzichtig een klein beetje bijschuren/polijsten. Zo'n oneffenheid valt ontzettend op. Maar misschien heb je geluk en kijkt degene die 30k neer moet leggen voor een auto niet naar de velgen.
Hij bood al 31.000 met velg schade. Even stofzuigen en schoonmaken de dag dat ik het naartoe breng

Ik moet gewoon weg blijven van Amerikaanse verkoop sites 😂🤠 .Zie veel te veel leuk spul staan .
viDiPEJhTU.jpg
IMG_20231005_112311.jpg

Dus je hebt em voor €36k gekocht, er duizenden euro's in gestoken en verkoopt em nu voor €31k?

Heb je wel eens nagedacht om te handelen op de aandelenbeurs?

Dus je hebt em voor €36k gekocht, er duizenden euro's in gestoken en verkoopt em nu voor €31k?

Heb je wel eens nagedacht om te handelen op de aandelenbeurs?
Dat is helaas hoe het werkt met auto's ouwe. Druk er een jaar en 20k kilometers bij op en je legt een paar 1000 euro weg. Komt nog bij dat alle modificaties enzo, zoals we eerder al aangaven, geen reet opleveren. Het beperkt eerder nog het publiek dat komt kijken omdat het zo'n persoonlijke smaak is.

• Like
Waarderingen: Boca
Dat is helaas hoe het werkt met auto's ouwe. Druk er een jaar en 20k kilometers bij op en je legt een paar 1000 euro weg. Komt nog bij dat alle modificaties enzo, zoals we eerder al aangaven, geen reet opleveren. Het beperkt eerder nog het publiek dat komt kijken omdat het zo'n persoonlijke smaak is.
Snap ik, maar zo'n groot verschil in slechts 1 jaar?

Terug
Naar boven