Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Wel alvast een afspraak gemaakt voor klasse 5 alarm + keyless protecter + bearlock. Kreeg korting omdat ik me 2 golfjes ook bij ze deed

Ja ben meer verbaasd over bearlock, maar heb er zelf geen ervaring mee. Heb ooit een dag een stuurslot gehad maar dat kraste het leer en vond het maar irritant
Heb al mijn auto’s bearlock gehad. Het blokkeert je dsg pook en kunnen ze hem niet op zijn D zetten zonder die hele ijzeren bearlock te mollen. Het blijft vastzitten op P. Zeker een aanrader.

Een bearlock is niet verkeerd .dat gezegd het type dieven dat auto's uit het hogere segment steely heeft zo zijn trucjes . verzekering is nog altijd de beste remedie voor diefstal

Neem het advies over van de verzekering, meer niet. Ze stelen toch wel wat ze willen en anders strippen ze ter plekke al veel

Gisteren dagje Monaca, het is wel duidelijk waar het geld zit :roflol: en ook echt maximaal zien en gezien worden daar.

- GT2/3 RS en natuurlijk eindeloos 911.
- Ferarri 430,458,488,F8,812, F12, Roma, GTC4, Portofino.
- Voor het eerst een Veyron in het wild gezien
- RR Phantoms en Ghosts (en Silver Spur)
- AM DBS, DB11 en DB12
- Paar Hurracan
- Het kwartet kansloze bakken die nooit gemaakt hadden moeten worden (AM DBX, URUS, RR Cullinan en Bentaga)
-G63 en Bentley Continental meer dan Golf GTI in Amsterdam.

Maar toch wel de beste spot van de dag.
20231007_154717.jpg

Gisteren dagje Monaca, het is wel duidelijk waar het geld zit :roflol: en ook echt maximaal zien en gezien worden daar.

- AM DBS, DB11 en DB12
- Paar Hurracan
- Het kwartet kansloze bakken die nooit gemaakt hadden moeten worden (AM DBX, URUS, RR Cullinan en Bentaga)

20231007_154717.jpg
Vind Cullinan wel dik eigenlijk, maar Mustang is mooi idd. Heb ooit tijdje een vergelijkbare op mijn naam gehad (voor maat), maar durfde er niet echt mee te rijden in de stad

Vind Cullinan wel dik eigenlijk, maar Mustang is mooi idd. Heb ooit tijdje een vergelijkbare op mijn naam gehad (voor maat), maar durfde er niet echt mee te rijden in de stad
Het is een ongelovelijke baken van luxe, maar ik vind een Phantom dan eerder de 'echte' RR, een Cullinan is meer een zoveelste luxe SUV maar dan van RR.

Nieuwe Spectere trouwens ook wel statig as f**k.

Zaten te luchen in de binnebocht van San Devote.

20231007_145004.jpg

- AM DBS, DB11 en DB12
- Paar Hurracan

20231007_154717.jpg
Foto veyron?

• Love
Waarderingen: AK
Gefeliciteerd gast, hoop dat het is wat je er van verwacht!

Veel veilige KM.

Terug
Naar boven