AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Heb je een gezinnetje kun je ook kijken naar een sq5 ofzo.

Dat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.

Wellicht is het wel zo dat ik daarom de enige RS met een Jan Doedel reputatie de RS4 Avant vind. Maar daar moet je tegenwoordig al snel 150K voor neertellen :emo: Dus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in.

1697712284340.png
Wat geen geld joh.

Dat is bijna 20k meer dan een Giulia Q
Screenshot_20231019_130853_Samsung Internet.jpg

Dat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.

Wellicht is het wel zo dat ik daarom de enige RS met een Jan Doedel reputatie de RS4 Avant vind. Maar daar moet je tegenwoordig al snel 150K voor neertellen :emo: Dus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in.

1697712284340.png
al had ik het geld.

Vind deze RS6-X Avant ABT wel een geile bak

IMG_0549.jpeg

1697712284340.png
Ken 2 beveiliging opdrachtgevers die een rs6 en rsq3 heeft maarja hun betalen hun zzpers zo laag mogelijk :roflol:

Rs6R is dat weer net beter dan een gewone Rs6? Vent in de wijk hier heeft er zo 1.

Rs6R is dat weer net beter dan een gewone Rs6? Vent in de wijk hier heeft er zo 1.
Is vaak getuned door de 1 of de ander. R is geloof ik ABT? Maar er is ook S en gezien het voorbeeld van Bullshark ook X. Stock heeft de gewone RS6 600 pk meen ik, deze dingen hebben vaak 720 of sommige zelfs al 800 pk.

• Like
Waarderingen: Boca
300k voor een Rs6, ouch....

Zeg er geen nee tegen🫣

die frontlip alleen al kost 6000

Terug
Naar boven