- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een gezinnetje kun je ook kijken naar een sq5 ofzo.
Wat geen geld joh.Dat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.
Wellicht is het wel zo dat ik daarom de enige RS met een Jan Doedel reputatie de RS4 Avant vind. Maar daar moet je tegenwoordig al snel 150K voor neertellenDus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in.
![]()
al had ik het geld.Dat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.
Wellicht is het wel zo dat ik daarom de enige RS met een Jan Doedel reputatie de RS4 Avant vind. Maar daar moet je tegenwoordig al snel 150K voor neertellenDus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in.
![]()
Vind dit wel echt een top dingWat geen geld joh.
Dat is bijna 20k meer dan een Giulia Q![]()
De 2L veloce in Misano blue met de zwarte radial wielen en gele remklauwen is stiekem een beetje mijn 'realistische droomauto'
Vind deze RS6-X Avant ABT wel een geile bakDat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.
Ken 2 beveiliging opdrachtgevers die een rs6 en rsq3 heeft maarja hun betalen hun zzpers zo laag mogelijkDat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.
![]()

Deze hierboven heeft 750 paardjes aan boord, kost ook 297kRs6R is dat weer net beter dan een gewone Rs6? Vent in de wijk hier heeft er zo 1.
Is vaak getuned door de 1 of de ander. R is geloof ik ABT? Maar er is ook S en gezien het voorbeeld van Bullshark ook X. Stock heeft de gewone RS6 600 pk meen ik, deze dingen hebben vaak 720 of sommige zelfs al 800 pk.Rs6R is dat weer net beter dan een gewone Rs6? Vent in de wijk hier heeft er zo 1.
Dat dacht ik ook. Dan rij je nog steeds een auto waar letterlijk elke influencer, drugsdealer en andere crimineel ook stoer in zit te doen.
Ach ja, mensen die zoveel geld te besteden hebben kijken daar niet naar.
Het is wel echt een plaatje! Gefeliciteerd met je aankoop
K zou dan toch eerder voor een rs7 gaan. Zelfde motor, mooiere lijnen. Smaken verschillen natuurlijk.