ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier ermee Kardash, eindelijk van het golfje af ❤️
Lang gewacht, maar dan heb je ook wat. Enjoy your rides 💪
Waarom zegt iedereen dat,
omdat het makkelijk te onthouden is zeker?Voor politieWaarom zegt iedereen dat,omdat het makkelijk te onthouden is zeker?

Valt gelukkig niet zo op zwart op zwart
Klopt, A/S/RS is zelfde, op de uiterlijke kenmerken en het blok na uiteraard.Dit is toch gewoon een 3 limousine? Of is de RS versie een verlengde versie oid?
Ik snap de onduidelijkheid haha. Onder "stock" omstandigheden had ik 100% Dreamy z'n Golf R gekozen boven de RS3 omdat ik die kleine limousines dus niet zoveel vind. Maar die Golf oogde imo heel pauper en deze RS3 nog niet dus hij oogt wel netjes.Dan spreek je jezelf een beetje tegen of begrijp ik je nog steeds niet![]()
Ook dat snap ik 100%. Ik heb t wel met de stock 7.5R. Alleen bouwt iedereen er van die golfplaten ( pun intended ) op en dat vind ik lelijk.Ik snap je een stuk beter nu ja
Eigenlijk vind ik een Golf altijd pauper. Een 3 limousine, ongeacht welk uitvoering vind ik een stuk minder pauper. Zo hebben we denk ik allemaal een referentiekader en een bepaald gevoel ergens bij. Als Dreamy er maar blij mee is!
Ook dat snap ik 100%. Ik heb t wel met de stock 7.5R. Alleen bouwt iedereen er van die golfplaten ( pun intended ) op en dat vind ik lelijk.
De RS3 wordt overigens langzamerhand een beetje de nieuwe R want godsamme wat zie ik veel van die dingen rijden.
Misschien omdat al die RS'jes gebruikt worden als vluchtauto door al die plofkrakende mocro's?RS modellen associeer ik ook vrij snel weer met paupervolk. Hoe hoger het getal, des te crimineler het volk wat erin rijdt. Heerlijk die vooroordelen.
Verder zijn het natuurlijk gewoon heel toffe auto's om mee te rijden. Maar een M2 vind ik dan toch een stuk minder pauper ofzo dan een RS3. Gek wel hoe dat werkt.
Misschien omdat al die RS'jes gebruikt worden als vluchtauto door al die plofkrakende mocro's?
Dus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in. De RS4 vind ik dus ook echt geweldig. En de S8 maar dat is nog weer ff anders qua prijs.Dat is nagenoeg altijd een RS6, daarin vind ik sowieso maar weinig legitieme bestuurders. Veelal drugsdealers, aasdealers, zwarthandelaren en plofkraakbontkraagjes.
Wellicht is het wel zo dat ik daarom de enige RS met een Jan Doedel reputatie de RS4 Avant vind. Maar daar moet je tegenwoordig al snel 150K voor neertellenDus ook Jan Doedel rijdt daar vermoedelijk niet meer in.
![]()