Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

achter instap is wel minder, maar ziet er ook mooi uit
IMG_0550.jpeg
Tbh vind ik de 'grotere' luxewagens zoals de A/S/RS-7 beter ogen zonder al die toeters en bellen en carbon lipjes etc. Een diepe donkere kleur (donkerblauw/rood/groen), chrome afwerking ipv black edition en gewone zilveren velgen. Net als een BMW7 of S-klasse. Maar ieder zijn ding natuurlijk :D

Tbh vind ik de 'grotere' luxewagens zoals de A/S/RS-7 beter ogen zonder al die toeters en bellen en carbon lipjes etc. Een diepe donkere kleur (donkerblauw/rood/groen), chrome afwerking ipv black edition en gewone zilveren velgen. Net als een BMW7 of S-klasse. Maar ieder zijn ding natuurlijk :D
Dit dus 100%. Gewoon een "stock" S7, of S63 AMG met grote, lichte velgen. Niet dat zwart op zwart enzo. Niet met zo'n auto met een bepaalde klasse. Heb nog even getwijfeld om te kijken naar een A7 uit 2013. Stukje in gereden, met de 3.0 tfsi. Loopt heerlijk en wat een prachtige auto maar onderhoud, belasting, verzekering en benzine lopen wel de spuigaten uit.

Precies wat je zegt ieder zijn ding, de één rijdt een Dacia, de ander wil liever iets anders.

• Like
Waarderingen: 6am
De nieuwe Hyundai Sante Fe 2024 is wel heel bruut zeg

Wel beetje Range Rover rip off

Mijn auto was al verlaagd door de vorige eigenaar en het rijdt zoveel strakker in bochten, niet normaal.
IMG_9737.jpeg

Ford Mustang Rocket 725 horse
IMG_0551.jpeg
IMG_0552.jpeg
IMG_0553.jpeg

all risk verzekerd, verzekerd voor schade door eigen schuld, geld dus niet wanneer je te hard gereden hebt😜

all risk verzekerd, verzekerd voor schade door eigen schuld, geld dus niet wanneer je te hard gereden hebt😜
Volgens mij keert de verzekering ook niet uit als je (veel te hard) een ander aanrijd

Echt he, 300 gereden, 300 meter gevlogen, en nog overleefd ook. Maar 1 jaar rijontzegging is wel zuur man

Vind het serieus wel meevallen, als hij tegen een andere auto gekomen was waren die inzittende overleden. Daarbij als je een aventador kan betalen kan je ook chauffeur inhuren. Denk serieus dat hij blij moet zijn dat hij nog leeft, het maar materieel is en de straf meevalt

Ik dacht dat hij beweerde maar een beetje te hard te hebben gereden.
Ik las ergens in een artikel dat een getuige verklaarde dat ze ingehaald werden alsof ze stilstonden langs de autobahn.

Naja dat klopt dan ook wel met een verschil van +-206kmh :roflol:

Strafeis vind ik overigens echt bijzonder laag, is hij vrienden met de OVJ ofzo? Want die gasten die Ghostrider nadeden op de motor reden aanzienlijk langzamer, op een motor ipv een auto, hebben niet daadwerkelijk een ongeval veroorzaak en hebben gewoon echt flinke celstraffen gekregen.

Ik las ergens in een artikel dat een getuige verklaarde dat ze ingehaald werden alsof ze stilstonden langs de autobahn.

Strafeis vind ik overigens echt bijzonder laag, is hij vrienden met de OVJ ofzo? Want die gasten die Ghostrider nadeden op de motor reden aanzienlijk langzamer, op een motor ipv een auto, hebben niet daadwerkelijk een ongeval veroorzaak en hebben gewoon echt flinke celstraffen gekregen.
Een pedo of een zware mishandeling, inbraak, diefstal, strakken ze zelfs veel minder voor.

Rechters zijn de ergste motorhaters, weet ik helaas uit ervaring.

Terug
Naar boven