XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

1 van de mooiste stations ooit, sowieso uit dat tijdperk!
Elke keer als ik een 159 zie rijden moet ik mezelf ervan weerhouden om mijn neef een bod te zijn voor zijn 1.7T TI berlina :roflol:

Dit kost gewoon minder dan 10k, in perfecte staat en onderhouden door iemand die zo zuinig is dat de dealer zegt 'jij wilt alles perfect jij moet geen 2dehands auto's kopen'

1699521002728.png

Screenshot_20231109_100800_Gallery.jpg

Haha ja snap ik wel, prachtig ook de Berlina.

Ik realiseer me nu ook pas dat als wij onze Kia weg zouden doen we nauwelijks bij zouden moeten leggen voor deze :o

Brb betoog houden bij mijn vriendin.

Mooie auto ja.Ben sowieso de laatste tijd gecharmeerd van witte auto's

Wit of heel licht gekleurd komen de vormen het mooiste uit. Ik vind dat bij donkere kleuren altijd een groot minpunt van auto's waarbij je juist de vormen goed zou willen zien.

Elke keer als ik een 159 zie rijden moet ik mezelf ervan weerhouden om mijn neef een bod te zijn voor zijn 1.7T TI berlina :roflol:

Dit kost gewoon minder dan 10k, in perfecte staat en onderhouden door iemand die zo zuinig is dat de dealer zegt 'jij wilt alles perfect jij moet geen 2dehands auto's kopen'

1699521002728.png

Screenshot_20231109_100800_Gallery.jpg
Elegante auto!

Vind sowieso de meeste alfa's na de 159 wel echt goed uit de verf komen.
Weet niet hoe ze het technisch al beter doen dan de naam die ze voorheen gecreëerd hadden, maar dat lijkt me wel. Qua looks hebben ze altijd wel imposante wagens, zowel interieur als exterieur.

Vind sowieso de meeste alfa's na de 159 wel echt goed uit de verf komen.
Weet niet hoe ze het technisch al beter doen dan de naam die ze voorheen gecreëerd hadden, maar dat lijkt me wel. Qua looks hebben ze altijd wel imposante wagens, zowel interieur als exterieur.
Er hangt vaak een negatieve wolk over Alfa, maar al met al valt het best mee.

Voor zover ik weet is de belasting op diesel met meer PK ook duurder in België, maar dit zei hij in juni nog

En nu zoekt ie diesel met + 190pk
Je hebt volledig gelijk. Maar het hart is soms sterker dan het gezond verstand. Ik vind'em zo'n prachtige bak.

@yasmine

- Zeer uniek
- Automaat
- Een van de beste V6 motoren in de geschiedenis van de auto
- Binnen budget
- Zeer mooie auto om te zien

Je moet hem alleen wel importeren want in deze staat zie je ze eigenlijk nooit meer.

Te koop: Alfa Romeo Alfa-166 3.0 V6 AUT 2004 i.z.g.st.
€ 8.950,00

Nogmaals even die Busso V6 drool:

alfa-romeo-busso-v6-engine.jpg

@yasmine

- Zeer uniek
- Automaat
- Binnen budget

Je moet hem alleen wel importeren want in deze staat zie je ze eigenlijk nooit meer.

€ 8.950,00

En blut na een eerste onderhoudsbeurt.

En blut na een eerste onderhoudsbeurt.
Mwa in vergelijking met de rest op zijn lijst niet meer of minder.

Alleen hij doet 1 op 7 als je beetje gas geeft en de distributie met elke 5 jaar voor ruim 1k.

Verder ben je denk ik goedkoper uit dan met die Lancia's of je Jag.

@yasmine

- Zeer uniek
- Automaat
- Binnen budget

€ 8.950,00

Een van m'n droomauto's....

Ga er voor, nu kan je nog redelijk goedkoop zo'n Busso 166 kopen. Ze worden alleen maar ouder en zeldzamer.

Busso motor is sowieso waardevast, dus als je hem goed houdt zal je iig kwa afschrijving wel goed zitten.

Hij rijdt 2x per dag 7 km naar z'n werk meende ik te lezen. Is dat niet zo'n beetje 100% garantie dat je, hoe sterk het ook moge zijn, een 3 liter V6 in no time kapot draait?
Niet als je hem niet te hoog in de toeren jankt en met enige regelmaat even goed warm laat worden(20km+).

Het is port injectie dus carbon is geen issue.

Terug
Naar boven