MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Mijn “getunede” auto bracht ik dus naar tuning huizen voor een diagnose. Bleek dus slecht getuned te zijn. Engine knock was uit, wat gevaarlijk is. Remy had dus oude tune eruit gehaald en zelf een nieuwe stage 1 tune erop gezet.
Das niet heel best als er al wat kilometers opzitten. Kan je niet terug naar verkoper gaan?

Oh nou even opgezocht, met Link&Co is dus een systeem waar je de auto niet koopt of leased maar een abbonoment neemt, voorheen €500 PM, nu €650.

Dus je hebt het voordeel van maandelijks betalen zonder het nadeel van lease dat je er aan vast zit.

Uiteindelijk ben je natuurlijk nogsteeds duur uit maar snap wel dat daar een markt voor is

Laatst bewerkt:
Waarom rijden meeste mensen nou in een lync&co
Doordat de meeste mensen verantwoording hebben een hypotheek moeten betalen en hun gezin moeten onderhouden ipv #sowiesodrugsgeld in een rs rijden.

Geen haat, mooie auto heb je maar ik heb liever 2 t**ten die ik elke avond vasthoud dan het stuur van een rs 🤌

Doordat de meeste mensen verantwoording hebben een hypotheek moeten betalen en hun gezin moeten onderhouden ipv #sowiesodrugsgeld in een rs rijden.

Geen haat, mooie auto heb je maar ik heb liever 2 t**ten die ik elke avond vasthoud dan het stuur van een rs 🤌
Maar dan is een dure huurauto toch juist niet logisch?

Een link & co is toch maandelijks opzegbaar? Mooi vergelijk ook met een RS :p

Ik hou t**ten vast en mijn rs stuur. Win-win situatie

• Wow
Waarderingen: AK
Gister reed er twee keer een hele dikke M uitvoering van de i4 voorbij op de snelweg, dat zijn wel echt mooie machines :heart: De ander was een soort groene uitvoering, misstond ook niet.
De nieuwe 7-serie kwam ook voorbij, maar die vond ik een stuk onsportiever ogen. Zeker op de achterkant met die hoge lampen, heeft een beetje een derp-y uitstraling gekregen daardoor.

489350-bmw-i4-m50-2022-au-volant-de-la-premiere-bmw-m-electrique.jpeg

Gister reed er twee keer een hele dikke M uitvoering van de i4 voorbij op de snelweg, dat zijn wel echt mooie machines :heart: De ander was een soort groene uitvoering, misstond ook niet.
De nieuwe 7-serie kwam ook voorbij, maar die vond ik een stuk onsportiever ogen. Zeker op de achterkant met die hoge lampen, heeft een beetje een derp-y uitstraling gekregen daardoor.

Hier het kontje
Schermafdruk van 2023-10-29 11-51-48.png

Crazy 'licht' getunede Nederlandse c63s op bezoek bij officially gassed

Mijn schoonpa krijgt binnenkort een groene I4 in de lease, ben heel benieuwd. Die kleur groen vind ik erg strak

Van de zijkant en achterkant is het echt een vet ding.

Terug
Naar boven