AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Het is gewoon dom, zeker met dit weer. Aquaplaning en je bent er geweest.!
(nog maar te zwijgen over overige slachtoffers)
Ga met droog weer naar circuit, en leef je daar uit.
Wij gingen eerst rustig rondje rijden om het asfalt/weer combinatie te beoordelen. We waren natuurlijk op het hoogte over de recente ongelukken. Het was lekker zonnig toen wij reden. Maar ik zou (als) ik weer zou rijden daar, pas in zomer. IMG_0205.jpeg

Ik dacht dat die R3 bij 280 wel ophield, pittige snelheden. Hoe was het om zo te rijden, ik vond 'langdurig' 200+ mentaal best wel vermoeiend worden. Was natuurlijk wel andere auto en ik zat volgeladen, maar ik merkte dat het echt veel focus en anticiperen kost om dat een beetje 'veilig' te doen.

Laatst bewerkt:
Ik vind t bij zo'n beetje 270 beangstigend worden

Ik dacht dat die R3 bij 280 wel ophield, pittige snelheden. Hoe was het om zo te rijden, ik vond 'langdurig' 200+ mentaal best wel vermoeiend worden. Was natuurlijk wel andere auto en ik zat volgeladen, maar ik merkte dat het echt veel focus en anticiperen kost om dat een beetje 'veilig' te doen.
Stock rs3 is maximale snelheid 290km per uur. Mijne is 100+pk getuned waardoor ik op 315 zat. En ik liet gas los dus ik had denk ik nog wat kilometers in huis. Maar Zondagochtend 08:00 geen enkel verkeer en beide stroken leeg. Het acceleert vrij snel naar de 280 dus dat merk je niet maar tussen 280-310 ging het pijltje langzamer omhoog ofcourse.
Was een leuke ervaring, niet voor herhaling vatbaar. Vind mijn leven waardevol. Dit was een leuke first experience

240€ aan benzine in paar uur tijd :roflol:

zit achter paywall

Goud van oud

Over 8000km heb ik nieuwe schijven en blokken nodig maar voor de geïnteresseerden is dit het kostenplaatje
IMG_0226.jpeg

:roflol: daylight robbery.

Hoe weet je nu al dat je over 8000km schijven en blokken moet hebben?

Terug
Naar boven