AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Wat een bedrag of niet? En dan is het, gezien de kosten voor de werkplaats, nog geen dealer ook? Weet niet hoe t zit met zulke modellen hoor maar bijna 3k voor wat remmen klinkt duur.
 
heb zelf net Volvo org. V70 D5 100,- betaald aan blokken achter, en evt schijven set is org. 520,- voor. (T5R)
Maar ja, voor 2500,- ga ik ook niet zelf klooien :D
 
Als je in de drugs zit heb je geld als water, @dreamy1 boeit het niet 1k meer of minder
 
@dreamy1
Er staan geen partnummers bij de factuur en kon zo snel even niet vinden wat OEM is.

Maar als je alles van Brembo koop is dit je prijskaartje voor de onderdelen.


2x399,60 en 1x417,06, dus €1200 onderdelen incl BTW.

€800 voor remblokken, Ex btw ook nog, is absurd.

Screenshot_20231113_183629_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231113_182929_Samsung Internet.jpg
 
@dreamy1
Er staan geen partnummers bij de factuur en kon zo snel even niet vinden wat OEM is.

Maar als je alles van Brembo koop is dit je prijskaartje voor de onderdelen.


2x399,60 en 1x417,06, dus €1200 onderdelen incl BTW.

€800 voor remblokken, Ex btw ook nog, is absurd.

Screenshot_20231113_183629_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231113_182929_Samsung Internet.jpg
Original Equipment Manufacturer, originele onderdelen (aftermarket producten zijn niet origineel=eerste montage).
 
Wat een bedrag of niet? En dan is het, gezien de kosten voor de werkplaats, nog geen dealer ook? Weet niet hoe t zit met zulke modellen hoor maar bijna 3k voor wat remmen klinkt duur.
@dreamy1
Er staan geen partnummers bij de factuur en kon zo snel even niet vinden wat OEM is.

Maar als je alles van Brembo koop is dit je prijskaartje voor de onderdelen.


2x399,60 en 1x417,06, dus €1200 onderdelen incl BTW.

€800 voor remblokken, Ex btw ook nog, is absurd.

Screenshot_20231113_183629_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231113_182929_Samsung Internet.jpg

Orginele audi onderdelen.
 
€280 PS in de app, minder dan de helft van wat jouw garage vraagt.
Screenshot_20231113_191024_Samsung Internet.jpg
 
Als je een micrometer van 1 of 2 tientjes koopt, kan je controleren of ze echt versleten zijn.
Ik verzin dit niet ter plaatse. De zoon van mijn vriendin liet op een goedkoop adresje het onderhoud aan zijn Ducati doen. Voor dat bedrag was dat onderhoud onmogelijk te doen, wist ik, en ik zag ook dingen aan zijn motor die erop wezen dat vorig onderhoud inderdaad niet was uitgevoerd.

Maar de officiële dealer raadde wel weer een dure Brembo schijf en remblokken wissel aan, de schijfdikte zouden onder de limiet zitten. Ze zagen er echter nog mooi en dik uit en bleken even dik als de Brembo's van mijn nieuwe Moto Guzzi...
 
Deze aftermarket remschijven zijn van dba
IMG_0229.jpegIMG_0230.pngIMG_0231.pngIMG_0232.pngIMG_0233.png
 
Ze zijn al eens vervangen?
Ik dacht dat er 30dkm op de teller stond ofzo.
 
Dan is er aardig mee gegast. Ik doe al bijna 70k met mn schijven en blokken en spaar mijn TT niet bepaald. 1 x circuit en diverse tourritten door de bergen.
 
Audi RS3 org. is erg duur

Maar maakt het echt nog verschil of je die krengen eronder zet of dat je er de top van Brembo of dus Zimmerman onder knalt? Oprechte vraag want ik weet het niet. Of is het zoals met bijv ruitenwissers, waar Mercedes gewoon die van Bosch ( geloof ik ) gebruikt maar er een sterretje op plakt en ze 3x duurder zijn?
 
Terug
Naar boven