- Waardering
- 5.200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Original Equipment Manufacturer, originele onderdelen (aftermarket producten zijn niet origineel=eerste montage).@dreamy1
Er staan geen partnummers bij de factuur en kon zo snel even niet vinden wat OEM is.
Maar als je alles van Brembo koop is dit je prijskaartje voor de onderdelen.
2x399,60 en 1x417,06, dus €1200 onderdelen incl BTW.
€800 voor remblokken, Ex btw ook nog, is absurd.
![]()
![]()
Ja ik snap waar OEM voor staatOriginal Equipment Manufacturer, originele onderdelen (aftermarket producten zijn niet origineel=eerste montage).

Wat een bedrag of niet? En dan is het, gezien de kosten voor de werkplaats, nog geen dealer ook? Weet niet hoe t zit met zulke modellen hoor maar bijna 3k voor wat remmen klinkt duur.
@dreamy1
Er staan geen partnummers bij de factuur en kon zo snel even niet vinden wat OEM is.
Maar als je alles van Brembo koop is dit je prijskaartje voor de onderdelen.
2x399,60 en 1x417,06, dus €1200 onderdelen incl BTW.
€800 voor remblokken, Ex btw ook nog, is absurd.
![]()
![]()
Zimmerman, kan dat kloppen? Meende een x zoiets te hebben gelezen.Ja ik snap waar OEM voor staat
Ik kon niet vinden welke remmen Audi als OEM monteerd op de RS3.
Zimmerman, kan dat kloppen? Meende een x zoiets te hebben gelezen.
Als OEM Zimmerman is zijn ze nog wat goedkoper.
Sorry.Ja ik snap waar OEM voor staat
Ik kon niet vinden welke remmen Audi als OEM monteerd op de RS3.
Ik verzin dit niet ter plaatse. De zoon van mijn vriendin liet op een goedkoop adresje het onderhoud aan zijn Ducati doen. Voor dat bedrag was dat onderhoud onmogelijk te doen, wist ik, en ik zag ook dingen aan zijn motor die erop wezen dat vorig onderhoud inderdaad niet was uitgevoerd.Als je een micrometer van 1 of 2 tientjes koopt, kan je controleren of ze echt versleten zijn.
Een rs is altijd duurder dan een a3/s3 a6/s6/rs6Weet niet hoe t zit met zulke modellen hoor maar bijna 3k voor wat remmen klinkt duur.
idd, schijven gaan wel 100dkm meeDan is er aardig mee gegast. Ik doe al bijna 70k met mn schijven en blokken en spaar mijn TT niet bepaald. 1 x circuit en diverse tourritten door de bergen.
Maar maakt het echt nog verschil of je die krengen eronder zet of dat je er de top van Brembo of dus Zimmerman onder knalt? Oprechte vraag want ik weet het niet. Of is het zoals met bijv ruitenwissers, waar Mercedes gewoon die van Bosch ( geloof ik ) gebruikt maar er een sterretje op plakt en ze 3x duurder zijn?Audi RS3 org. is erg duur
![]()
Audi RS3 Saloon 2016-2021 front brake disc set
Genuine Audi parts and accessories, direct from Cardiff Audi & Bristol Audi, United Kingdomwww.audipartsdirect.co.uk