AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Maar maakt het echt nog verschil of je die krengen eronder zet of dat je er de top van Brembo of dus Zimmerman onder knalt? Oprechte vraag want ik weet het niet. Of is het zoals met bijv ruitenwissers, waar Mercedes gewoon die van Bosch ( geloof ik ) gebruikt maar er een sterretje op plakt en ze 3x duurder zijn?
Ik gebruik zelf altijd org. heb wel vaker bij een auto aftermarket gebruikt, maar kan zorgen voor trillingen in het stuur of mindere remweg. Bij snelle auto als RS3 zou ik sowieso niet kloten/besparen op remmen

Ik gebruik zelf altijd org. heb wel vaker bij een auto aftermarket gebruikt, maar kan zorgen voor trillingen in het stuur of mindere remweg. Bij snelle auto als RS3 zou ik sowieso niet kloten/besparen op remmen
Al denk ik dat je bij Brembo niet aan kwaliteit gaat inboeten. Was het trouwens niet bij 1 vd vorige RS3 - modellen dat er problemen waren bij de oem remmen?

Al denk ik dat je bij Brembo niet aan kwaliteit gaat inboeten. Was het trouwens niet bij 1 vd vorige RS3 - modellen dat er problemen waren bij de oem remmen?
Ik zou dan alles van hen gebruiken, dus ook de remklauw. net als Wilwood een goed merk is. gewoon hele set dus

• Like
Waarderingen: horn

Oke, dat wist ik idd niet. Goed om te weten. Besparen zullen de meeste ook niet doen idd zodra je 60k voor een auto neerlegt maar ik kan me voorstellen dat je het gaat overwegen als je auto 30k gelopen heeft en je nu over 8k km weer 2750 eurie neer kan leggen omdat de remmen op zijn.

Als je de maker weet kun je misschien goedkoper kopen. bij Audi of BMW zelf is altijd duurder. Als je weet dat bijv. Sachs de schijven maakt, zou je daarop kunnen zoeken.
Ik weet het niet van RS3

Maar maakt het echt nog verschil of je die krengen eronder zet of dat je er de top van Brembo of dus Zimmerman onder knalt? Oprechte vraag want ik weet het niet. Of is het zoals met bijv ruitenwissers, waar Mercedes gewoon die van Bosch ( geloof ik ) gebruikt maar er een sterretje op plakt en ze 3x duurder zijn?
Het zijn zelfde formaat en type(geventileerde en geperforeerde schijven) dus ik denk dat een A-merk als Brembo absoluut geen downgrade is.

Vooral dat laatste ja.

Oke, dat wist ik idd niet. Goed om te weten. Besparen zullen de meeste ook niet doen idd zodra je 60k voor een auto neerlegt maar ik kan me voorstellen dat je het gaat overwegen als je auto 30k gelopen heeft en je nu over 8k km weer 2750 eurie neer kan leggen omdat de remmen op zijn.
Denk ook dat je problemen groter zijn dan deze kosten als je auto van 30km gekocht hebt en nu nieuwe remmen nodig hebt en tune verkeerd was

Nog wat leuke auto's gespot, zit in een sjieke buurt. Zit ook nog een Rolll-Royce dealer om de hoek.
20231116_211350.jpg

20231116_211202.jpg
20231116_211301.jpg
20231116_211245.jpg

Een gouden Corvette en foute wraps, Texas?

• Like
Waarderingen: BB_
Ondanks dat ik 4x pirelli’s op nieuwstaat heb, heb ik toch michelin ps4s besteld. Rijdt gewoon niet lekker

Rijdt niet lekker, gehorig, voel elke steentje op het weg, en ik slip als ik gaspedaal stevig intrap terwijl ik stil sta
Pirelli heeft een strak lijn profiel, als deze “gehorig” zijn dan zou ik kijken of ze niet gecupped zijn en dat je ophanging dus wellicht niet 100% is.

Rijdt niet lekker, gehorig, voel elke steentje op het weg, en ik slip als ik gaspedaal stevig intrap terwijl ik stil sta
Daar had Balotelli ook last van

Rondrijden met spikes is pas gehorig

Terug
Naar boven