- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Kheb ze maffere dingen zien voorstellen die uiteindelijk ook erdoor kwamen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb ze maffere dingen zien voorstellen die uiteindelijk ook erdoor kwamen.
Er worden wel meer voorstellen gedaan![]()
EU gaat reparatie aan occasions VERBIEDEN (zodat je een EV koopt)
Een nieuwe dag, een nieuw voorstel. Ditmaal willen ze bij de EU de reparatie op occasions verbieden om jouw in een EV te krijgen.www.autoblog.nl
Wat is dat nu weer een onzinnige manier om CO2 uitstoot te bepalen, dat kan makkelijk en heel nauwkeurig berekend worden a.d.h.v. de hoeveelheden brandstof die wordt getankd.![]()
Auto's stoten meer uit dan gedacht, Europese CO2-doelen niet gehaald
Personenauto's in de EU stoten veel meer CO2 uit dan fabrikanten beweren. Na dieselgate zijn de uitstoottests wel verbeterd, maar toch blijft de werkelijke uitstoot op de weg een stuk hoger. Daardoor voldoen auto's niet aan de wettelijke eisen van de EU.www.nu.nl
In NL kun je dat niet aanvragen.![]()
Kamermeerderheid wil onderzoek naar gepersonaliseerde kentekens
De Kamer wil bekijken of in Nederland kentekens kunnen komen met bijvoorbeeld iemands naam. In België is al zo'n systeem.nos.nl
Ben wel benieuwd naar hoeveel dit zou gaan kosten in NL.
In Rusland is het soms zo gek dat men tienduizenden euro’s bereid is te betalen voor bepaalde combinaties op het kenteken.
Het Moskouse nummer x777xx 777 is geloof ik het duurste ooit met een paar miljoen euro, lol.
Daar zijn ze rijkelijk laat mee, ik heb al jaren hetzelfde nummerbord.
![]()
Kamermeerderheid wil onderzoek naar gepersonaliseerde kentekens
De Kamer wil bekijken of in Nederland kentekens kunnen komen met bijvoorbeeld iemands naam. In België is al zo'n systeem.nos.nl
Ben wel benieuwd naar hoeveel dit zou gaan kosten in NL.
In Rusland is het soms zo gek dat men tienduizenden euro’s bereid is te betalen voor bepaalde combinaties op het kenteken.
Het Moskouse nummer x777xx 777 is geloof ik het duurste ooit met een paar miljoen euro, lol.
Denk dat ze dan, net als ' ik heb ' in DE, je kentekenplaat persoonlijk makenIn België prima, maar in NL gaat de plaat mee met de auto. Rijdt er iemand anders rond straks met jouw toffe plaat.
Je zou bijvoorbeeld het huidige systeem aan kunnen houden en daarnaast de mogelijkheid om een gepersonaliseerd kenteken te koppelen aan een traditioneel kenteken, maar dan wordt het zeker te duur.
Ik gok dat het er niet doorheen komt en dat vind ik prima. Beetje kneuzig eigenlijk ook.
In België prima, maar in NL gaat de plaat mee met de auto. Rijdt er iemand anders rond straks met jouw toffe plaat.
Je zou bijvoorbeeld het huidige systeem aan kunnen houden en daarnaast de mogelijkheid om een gepersonaliseerd kenteken te koppelen aan een traditioneel kenteken, maar dan wordt het zeker te duur.
Ik gok dat het er niet doorheen komt en dat vind ik prima. Beetje kneuzig eigenlijk ook.
Er stond een E-tron aan mijn rechterkant waar ik 'm ongeveer zij-aan-zij mee heb gezet.Of er was amper ruimte toen de C1 inparkeerdeDan koop je dus de kleinste auto beschikbaar, kan je alsnog niet normaal inparkerenEr stond een E-tron aan mijn rechterkant waar ik 'm ongeveer zij-aan-zij mee heb gezet.
Beste man van de Audi kwam net aanlopen dus heb 'm beloofd dat dit niet mijn fout was, hij was van mening dat het compensatiegedrag was van de C1.
![]()
Ik durf een goede gok te doen dat dat niet het geval was, de keren dat al die plekken bezet zijn geweest de afgelopen 5 jaar is op één hand te tellen.
De auto is vrij hoog plus de stekker dit er in een 'hoek' in, dus ik heb nog nooit een situatie gehad dat dat niet lukte. Zo wel, de meeste auto's die daar staan zijn van de huizen waar ze voor staan dus dan is het snel geregeldAls een andere auto zo dichtbij parkeert dat je de stekker er niet kunt uithalen, kom je dan nog wel weg?

Maar als er een busje naast parkeert heb je dus in principe pech, of kan je wel rijden en dus een paar keer steken als de stekker er in zit?De auto is vrij hoog plus de stekker dit er in een 'hoek' in, dus ik heb nog nooit een situatie gehad dat dat niet lukte. Zo wel, de meeste auto's die daar staan zijn van de huizen waar ze voor staan dus dan is het snel geregeld![]()