Eerst zien dan geloven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Opzoek naar een familie auto voor uiteindelijk 2/3 kinderen.
Kwam zelf uit op een Peugeot 2006 of een Peugeot 308 SW beide uit 2015/2016. Budget zonder inruil rond de 10k. Verder niet gebonden aan een specifiek merk.
Het liefste onder de 100k, kwam zelf op marktplaats op zoiets uit: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s...1-2-puretech-allure-nap-led-leer-camera-stoelVoor een budget <10K is kilometerstand wel een belangrijk dingetje, welke range zoek je iets?
Ohja shit, verkeerd gezien.
Wat zou jij aanraden betreft km stand? Of verschilt dat echt per merk/model?![]()
Koop Peugeot 308 occasions op AutoScout24
Vind jouw Peugeot 308 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Koop Peugeot 308 occasions op AutoScout24
Vind jouw Peugeot 308 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Wat zou jij aanraden betreft km stand? Of verschilt dat echt per merk/model?
Dank! Ga vrijdag even een proefrit maken met beide Peugeots (2006, 308sw)Ik ben geen kenner, maar kan wel goed zoeken.
Elke auto en elk type van elk merk heeft zo zijn eigen nukken en bijzonderheden. Vaak zijn er wel allround garages die je kunnen vertellen waar je op moet letten, meestal kun je daar wel even binnenlopen voor wat advies als je weet naar welke merken/modellen je gaat kijken.
Mijn beunhaas garage weet altijd precies te benoemen wat mankementen zijn waar je op zou moeten letten bij specifieke auto's.
Verder zou ik alles in overweging nemen, dus ook eventuele prijzen van de te vervangen onderdelen. De ene multiriem is de andere niet en de ene airbag is ook de andere niet. Zitten onder de merken soms echt hele grote verschillen in.
Wil je echt op safe spelen dan kun je ergens een kleine technische keuring laten doen als je een proefrit gaat maken, dat verkleind de kans op verrassingen.
Heb je nou een account aangemaakt enkel en alleen om dit te melden?Koop ook nóóit een tesla, te slechte uitstraling, niet goed voor de mensheid, niet goed voor de natuur.
Ze zijn véél gevaarlijker dan een brandstof auto. Bovendien gebruiken ze meer batterij dan een brandstof auto brandstof kán gebruiken.

Bekend probleem bij die auto's is de natte distributieriem, deze gaat afbrokkelen waardoor restanten de oliezeef, kanalen en filter kunnen verstoppen. Collega van mij had na 35.000 km al te lage oliedruk melding door vervuiling.Dank! Ga vrijdag even een proefrit maken met beide Peugeots (2006, 308sw)
Als je wat meer op ruimte wilt spelen heb je in de categorie KIA Sportage, Quasqai of Captur natuurlijk ook genoeg opties (al vind ik die laatste persoonlijk echt een vreselijke lay-out hebben aan interieur). Ligt er net een beetje aan wat je zelf comfortabel vind rijden en waar je je geld aan wilt uitgeven.Opzoek naar een familie auto voor uiteindelijk 2/3 kinderen.
Kwam zelf uit op een Peugeot 2006 of een Peugeot 308 SW beide uit 2015/2016. Budget zonder inruil rond de 10k. Verder niet gebonden aan een specifiek merk.
Moet zeggen dat de 3008 ook verrassend ruim was, wat je in andere merken soms wat minder hebt. Daarna is die Peugeot 3008 omgeruild voor de Opel Mokka, die was echt beduidend een stuk minder ruim en dat merkte je enorm in rijgemak (en halverwege het contract ook weer weg gegaan want het beviel niet).Auto's ouder dan 2010 kunnen helemaal alles wat je doet doorsturen naar de regering. Ik zou zeggen, vw caddy ( de oudere varriant), peugeot j5, peugeot 607, Lincoln limousine, zijn in frankrijk in elkgevak vaak rond de 6000 euro te vinden.Opzoek naar een familie auto voor uiteindelijk 2/3 kinderen.