MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Nieuwe velgen eronder
IMG_1369.jpeg

Ik mag dan wel een nederlandse jongen van 16 zijn, ik woon níét in nl, m
Vriendin, wat je nu doet is meerdere posts achter elkaar schrijven zonder enige vorm van inhoud. Zoek de term 'flooding' even op, want dat is namelijk ook op dit forum niet toegestaan. Verder rijd ik meer dan prima in mijn zakelijke elektrische batterij op wielen, de nodige ruzie hier en daar maar verder trekt 'ie de gemiddelde BMW eruit bij een stoplicht en daar doen we het uiteraard voor.

Groetjes, fijne Kerst
sorrie, kwist niet datje een elektrische blok reed. en noem me alsjeblieft geen vriendin, ik ben namelijk een jongen van 16.

En hoeveel kilometers heb je daadwerkelijk zelf gereden :roflol: Welkom op DBB, wat zijn je doelen of heb je de sportschool net zoals het woordenboek nog niet gevonden?

Denk dat hij translate gebruikt vanuit Franstalig od

Translate gebruikt? Heb je het tegen mij? Ik spreek anders doodv normaal nederlands, maar waarschijnlijk voor jullie niet...

En a
En hoeveel kilometers heb je daadwerkelijk zelf gereden :roflol: Welkom op DBB, wat zijn je doelen of heb je de sportschool net zoals het woordenboek nog niet gevonden?
lsje het nu ook tegen mij hebt, een heleboel. Dan mag ik nog wel 16 zijn, ik heb geen rijbewijs nodig om te kúnnen rijden. Bovendien woon ik hier op een boerderij.

Oja, andere ouwelullen auto.
V90CC Diesel Power
Morgen chippen van 235-285, nm +100

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.312

Kunst met een grote K

• Like
Waarderingen: K82
Vanaf vrijdag gaan in Nederland de verkeersboetes nog verder omhoog

Ik rij in NL meestal 115-120 overdag op de snelweg, maar dan komt @dreamy1 mij vol voorbij met 160km/u. 😂
Hij kan de boete ook makkelijk betalen als alleenstaande kapitalist. Maar zonder gekheid; kan me best voorstellen dat mensen angstig zijn om een boete te krijgen.

• Like
Waarderingen: K82
Vanaf vrijdag gaan in Nederland de verkeersboetes nog verder omhoog

Ik rij in NL meestal 115-120 overdag op de snelweg, maar dan komt @dreamy1 mij vol voorbij met 160km/u. 😂
Hij kan de boete ook makkelijk betalen als alleenstaande kapitalist. Maar zonder gekheid; kan me best voorstellen dat mensen angstig zijn om een boete te krijgen.
Laatst nog boete op de mat.
€242 te hard voor 21km te hard binnen de bebouwde kom. €242! Fucking absurde prijzen.
Overtreding was trouwens gemaakt door mijn vriendin.

20240228_232117.jpg

Krankzinnig

Geen lullig apparaat! Waarom zo'n unit?

Geen lullig apparaat! Waarom zo'n unit?
Heb deze gehad maar dan een nieuwe van de verhuurmaatschapij toen we hier aankwamen. Erg fijne wagen. Ook ruim van binnen. En aangezien hier een maand of 7-8 sneeuw ligt ik wel een ruime 4x4 wil hebben. Heb nu even een cx40 maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de rav4

Terug
Naar boven