Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Auto's ouder dan 2010 kunnen helemaal alles wat je doet doorsturen naar de regering. Ik zou zeggen, vw caddy ( de oudere varriant), peugeot j5, peugeot 607, Lincoln limousine, zijn in frankrijk in elkgevak vaak rond de 6000 euro te vinden.

Je bedoelt nieuwer dan 2010? En je bedoelt een EDR?
Wellicht kun je het dik gedrukte even toelichten :)

Oké, even gekeken, zon'n EDR computer ding is inderdaad min of meer wat ik bedoel. Vooral dat beeldscherm in het midden van de auto.....

Bovendien was het niet mijn bedoeling een stukje van het bericht dik te drukken. Moet het forum zelf gedaan hebben.....

Dit had allemaal in één post gekund, als je hier alleen komt om te discussiëren over een Tesla dan kan je wellicht beter een Dutch Auto Forum opzoeken :o

• Haha
Waarderingen: Vonk
Maaktut uit? Er zijn forums waar ik niet op kán komen. En verder kom ik natuurlijk niet alleen om de tesla uit te gaan lopen schelden voor een ontploffende vuilnisbak....
Ik doe dat met alle elektrische auto's.

Ja echt een aanwinst voor het forum dit.

Dit had allemaal in één post gekund, als je hier alleen komt om te discussiëren over een Tesla dan kan je wellicht beter een Dutch Auto Forum opzoeken :o
En boven dien.... schrijf jij alles in één post? Ik doe da niet. Letter verspilling ;), ieder zijn eigen ding.

Zijn er hier tesla rjders? Dat zou wel verklaren waarom jullie het vervelend vinden als ik die zwemmende auto's ga lopen uitschelden.

Je gedraagd je als iemand die zich graag laat gangrapen door groepen Gambianen.

En boven dien.... schrijf jij alles in één post? Ik doe da niet. Letter verspilling ;), ieder zijn eigen ding.
Vriendin, wat je nu doet is meerdere posts achter elkaar schrijven zonder enige vorm van inhoud. Zoek de term 'flooding' even op, want dat is namelijk ook op dit forum niet toegestaan. Verder rijd ik meer dan prima in mijn zakelijke elektrische batterij op wielen, de nodige ruzie hier en daar maar verder trekt 'ie de gemiddelde BMW eruit bij een stoplicht en daar doen we het uiteraard voor.

Groetjes, fijne Kerst

Dank, ik zou het fijner vinden als nederlanders niet zo nederlands gingen praten/schrijven, waren ze wat bergijpelijker.

cover7.jpg

Hee @coche toen ik je die flyer gaf van dbb zei ik wel dat je eerst je medicatie moet nemen voor je iets mocht plaatsen weet je nog!

Doe de groeten aan anita je begeleider 🫶

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven