- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Mooi man, ik rij zelf BMW (een oude uit 2002) maar een Toyota kan ik ook zeer zeker waarderen, deze die jij gekocht hebt helemaal.
Veel plezier er mee!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi man, ik rij zelf BMW (een oude uit 2002) maar een Toyota kan ik ook zeer zeker waarderen, deze die jij gekocht hebt helemaal.
Daarom had Camelus ook opklapbare nummerplaten.Laatst nog boete op de mat.
€242 te hard voor 21km te hard binnen de bebouwde kom. €242! Fucking absurde prijzen.
Overtreding was trouwens gemaakt door mijn vriendin.
![]()
Krankzinnig
Rijd lekker comfortabel
Hij baalt ook van regen
alleen dat moderne zonder sleutel is kut. schuifdak, deur alles moet dicht voor je kunt starten. Er zat trouwens HEICO pack in qua tuning, en kon niks aan gedaan worden alleen door HEICO. wat me te duur is
Welke kleur! Nardo grey? Of exotic iets
ehhh ja mijn vrouw heeft al 3x die zender unit laten vervangen . Wat dat betreft is het niks beter gewordenalleen dat moderne zonder sleutel is kut. schuifdak, deur alles moet dicht voor je kunt starten. Er zat trouwens HEICO pack in qua tuning, en kon niks aan gedaan worden alleen door HEICO. wat me te duur is
Is die RAV4 ook niet een stuk groter?Heb deze gehad maar dan een nieuwe van de verhuurmaatschapij toen we hier aankwamen. Erg fijne wagen. Ook ruim van binnen. En aangezien hier een maand of 7-8 sneeuw ligt ik wel een ruime 4x4 wil hebben. Heb nu even een cx40 maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de rav4
Heb ze niet echt vergeleken. Volvo is sowieso een 8k duurder voor het zelfde jaar.
Vet!
Heerlijk kleurtje

Zal er mooi uitkomen. Ik had gedacht dat je Nardo wou
Ik bedenk me nu ook dat ik de Hilux en Rav4 compleet door elkaar haal.Heb ze niet echt vergeleken. Volvo is sowieso een 8k duurder voor het zelfde jaar.
Die we nu gekocht hebben is wel vrijwel hetzelfde qua afmeting en inhoudt als die van 2023.
Die we gekocht hebben was ook iets boven het budget wat we eigenlijk wouden uitgeven. Maar nu ik hier werk gevonden heb is het wel zeker dat we hier in de buurt blijven wonen. En de aftsanden liggen hier verder uit elkaar dan in Nederland. En heb geen zin om 300km te rijden voor een service beurt en dergelijke
En, auto al klaar ?
Heel dik
Paar kpn stickers erop en klaar ! Aparte kleur
Volgens mij heeft de eigenaar van Fitness Seller een Lamborghini in die kleur.