XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Zojuist deze gekocht. Morgen ophalen.
1709204175547.png
Mooi man, ik rij zelf BMW (een oude uit 2002) maar een Toyota kan ik ook zeer zeker waarderen, deze die jij gekocht hebt helemaal.
Veel plezier er mee!

alleen dat moderne zonder sleutel is kut. schuifdak, deur alles moet dicht voor je kunt starten. Er zat trouwens HEICO pack in qua tuning, en kon niks aan gedaan worden alleen door HEICO. wat me te duur is

alleen dat moderne zonder sleutel is kut. schuifdak, deur alles moet dicht voor je kunt starten. Er zat trouwens HEICO pack in qua tuning, en kon niks aan gedaan worden alleen door HEICO. wat me te duur is
ehhh ja mijn vrouw heeft al 3x die zender unit laten vervangen . Wat dat betreft is het niks beter geworden

Heb deze gehad maar dan een nieuwe van de verhuurmaatschapij toen we hier aankwamen. Erg fijne wagen. Ook ruim van binnen. En aangezien hier een maand of 7-8 sneeuw ligt ik wel een ruime 4x4 wil hebben. Heb nu even een cx40 maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de rav4
Is die RAV4 ook niet een stuk groter?

Is die RAV4 ook niet een stuk groter?
Heb ze niet echt vergeleken. Volvo is sowieso een 8k duurder voor het zelfde jaar.
Die we nu gekocht hebben is wel vrijwel hetzelfde qua afmeting en inhoudt als die van 2023.
Die we gekocht hebben was ook iets boven het budget wat we eigenlijk wouden uitgeven. Maar nu ik hier werk gevonden heb is het wel zeker dat we hier in de buurt blijven wonen. En de aftsanden liggen hier verder uit elkaar dan in Nederland. En heb geen zin om 300km te rijden voor een service beurt en dergelijke

Heb ze niet echt vergeleken. Volvo is sowieso een 8k duurder voor het zelfde jaar.
Die we nu gekocht hebben is wel vrijwel hetzelfde qua afmeting en inhoudt als die van 2023.
Die we gekocht hebben was ook iets boven het budget wat we eigenlijk wouden uitgeven. Maar nu ik hier werk gevonden heb is het wel zeker dat we hier in de buurt blijven wonen. En de aftsanden liggen hier verder uit elkaar dan in Nederland. En heb geen zin om 300km te rijden voor een service beurt en dergelijke
Ik bedenk me nu ook dat ik de Hilux en Rav4 compleet door elkaar haal.

Ik dacht echt dat het zo'n enorm bakbeest was, maar dat valt dus wel mee.

Geen idee hoe ik aan die brainfart kom, denk omdat ik laatst zo'n politie uitvoering Hilux zag met een dak achterop ipv een pickup.

Zat voor de grap te kijken hoeveel het kost om mijn autoriemen van mijn polo te veranderen naar rode riemen. Ik dacht kan max 100 euro kosten.. komt gewoon op ongeveer 75 euro PER riem. Zwarte riemen it is :laugh:

Terug
Naar boven