MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Rijp voor de pers, ook al denk de eigenaar van niet.

Het zijn niet alleen mannen die kijken maar ook de vrouwen :cool:
IMG_1741.jpeg

• Love
Waarderingen: K82
Laatst bewerkt:
  • Love
Waarderingen: K82
Prachtige autos hier. Rijd zelf in ouwe bussen z.a renault master/mascott, renault r6. Heb ook een nissan patrol, landrover santana, ford transit, peugeot j5, mascott sloopbak (die laatste is volledig illegaal, maar moesten m wel van fr naar es rijden). Alles in totaal hebben wij een hele sloop aan voertuigen, want we hebben ook nog 7 traktors, nog een ouwe mini cooper sloop bak in fr, en nog een ouwe portugeese model mini van in portugal.

Ik ben niet persé heel erg fan van dit model, maar deze matte navy kleur is wel echt pure perfectie :heart:
Voor een land waar 90% van de auto's witte blokkendoosjes op wielen zijn, zitten er soms wel echt dikke bakken tussen.

IMG_5011.jpg

Ik ben niet persé heel erg fan van dit model, maar deze matte navy kleur is wel echt pure perfectie :heart:
Voor een land waar 90% van de auto's witte blokkendoosjes op wielen zijn, zitten er soms wel echt dikke bakken tussen.

IMG_5011.jpg
juiste merk! vrouw met smaak.

IMG_5011.jpg
Deze kleur is prachtig, bijna net zo mooi als donkerpaars.

Terug
Naar boven