- Waardering
- 27.766
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man wat een mooie bak, helemaal af met die kleur en die velgen.Het zijn niet alleen mannen die kijken maar ook de vrouwen
![]()
Rijp voor de pers, ook al denk de eigenaar van niet.

Mijn oudste dochter wil er ook 1, ipv haar Audi S1Het zijn niet alleen mannen die kijken maar ook de vrouwen
![]()
Ze kan gaan naar een a3 of zoals deze s3
Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro Leder LED Pano

mag ze geen A3, 35 tfsi dan? 1.5 liter. 150pkAudi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro Leder LED Pano
![]()
Alleen is ma er niet blij mee, en ik vind het ook niks voor haar. veel te snel voor mijn Babe![]()
Hoe oud is is? Bijna 30 toch?Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro Leder LED Pano
![]()
Alleen is ma er niet blij mee, en ik vind het ook niks voor haar. veel te snel voor mijn Babe![]()
Neem dan maar een Q5 of Q7, in een Q3 krijg je amper iets inHoe oud is is? Bijna 30 toch?
Kunt beter een audi q halen voor haar, zodat de kinderwagen erin past

Q5 vind papa ook wel mooi ja. Maar ze doet het nu nog wel ff met de S1. Dat ding is best rapHoe oud is is? Bijna 30 toch?
Kunt beter een audi q halen voor haar, zodat de kinderwagen erin past
juiste merk! vrouw met smaak.Ik ben niet persé heel erg fan van dit model, maar deze matte navy kleur is wel echt pure perfectie
Voor een land waar 90% van de auto's witte blokkendoosjes op wielen zijn, zitten er soms wel echt dikke bakken tussen.
![]()
Met dank aan @Shadow Project en undisclosed andere BMW rijders waar ik passenger princess voor kon spelen

Deze kleur is prachtig, bijna net zo mooi als donkerpaars.Ik ben niet persé heel erg fan van dit model, maar deze matte navy kleur is wel echt pure perfectie
Voor een land waar 90% van de auto's witte blokkendoosjes op wielen zijn, zitten er soms wel echt dikke bakken tussen.
![]()