AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik heb geen verstand geen hybride. Die rijdt toch op half benzine en half op stroom? Laad zichzelf op toch? Is die dan zuiniger dan een diesel
Ik had vroeger een Corolla hybrid 1.8 als leasing.

Als ik er mee rond reed gelijk een benzine wagen reed ik 650 km met 35 liter.

Reed ik er mee rond als een hybride haalde ik tussen de 750 en 950 km met 35 liter.

Als je graag op je gas duwt tijdens het rijden zou ik wel iets anders kopen.

Een 2017 F20 120i met de B48 motor.

De maximale waarden + origineel

290,1 pk @ 6218 rpm (189,2 @ 5426)
450,9 nm @ 2514 rpm (297,3 @ 2409)

Andere aanpassingen na de tuning:

Wagner Radiator
FTP Charge- & Boostpipe
aFe Air Filter
Ultra Racing Strut Bar
OEM F21 135/40i Rear Underbody Brace
Goodridge Remleidingen
naiseeee

b48 kunnen wel wat hebben ja. rij zelf n57D30 stage 3 (L) 513pk
mn vrouw heeft een n13b16 op stage 1

• Heart
Waarderingen: AK
  • Heart
Waarderingen: AK
Kom ik uit de AH staan er drie vrouwen achter mijn auto naar mijn bumper te wijzen, eentje is best fel richting een van de andere vrouwen omdat die blijkbaar achteruit tegen mijn bumper is aangereden en door had willen rijden omdat ze het niet gehoord en gevoeld had, maar ze werd dus door omstanders tegen gehouden best netjes natuurlijk.

De oudere vrouw die achter het stuur zat verontschuldigde zich netjes, ik weet niet eens of deze krassen niet al op mijn bumper zaten, verder is er geen structurele schade, dus heb ik haar gewoon laten gaan.

IMG_4126.jpeg

Ergens ook wel fijn om een oude auto te hebben waarbij het me weinig kan schelen of er wat krassen op een bumper zitten.

Kom ik uit de AH staan er drie vrouwen achter mijn auto naar mijn bumper te wijzen, eentje is best fel richting een van de andere vrouwen omdat die blijkbaar achteruit tegen mijn bumper is aangereden en door had willen rijden omdat ze het niet gehoord en gevoeld had, maar ze werd dus door omstanders tegen gehouden best netjes natuurlijk.

De oudere vrouw die achter het stuur zat verontschuldigde zich netjes, ik weet niet eens of deze krassen niet al op mijn bumper zaten, verder is er geen structurele schade, dus heb ik haar gewoon laten gaan.

IMG_4126.jpeg

Ergens ook wel fijn om een oude auto te hebben waarbij het me weinig kan schelen of er wat krassen op een bumper zitten.
Ja precies elk nadeel heeft zijn voordeel.

No electric

:heart: :heart:
BMW E28 535i M-packet
7454e110-8c5f-4715-83e6-1f2c0af20d87

Terug
Naar boven