XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Volgens mij heeft de eigenaar van Fitness Seller een Lamborghini in die kleur.
Kan wel kloppen ,kreeg laatst een foto doorgestuurd met de vraag enig idee van wie die is ?gespot op de nusterweg ...zover ik weet zit fitness seller op de nusterweg
Zelf heb ik het niet op groen , rij niet voor niks Yamaha

Kan wel kloppen ,kreeg laatst een foto doorgestuurd met de vraag enig idee van wie die is ?gespot op de nusterweg ...zover ik weet zit fitness seller op de nusterweg
Zelf heb ik het niet op groen , rij niet voor niks Yamaha
Zelf heb ik een groene (Verde Altaj) Moto Guzzi. Mijn eerste auto (Dacia Duster) wilde ik ook in "camouflage" groen, maar mijn vrouw vond donkergrijs mooier.

1709412154286.png

Voor de lachers (ik zou ook moeten lachen om iemand die een Duster koopt en daar trots op is), in Malawi en Zambia heb ik gereden in Landcruisers en Landrovers die niet van mijzelf waren.

Zelf heb ik een groene (Verde Altaj) Moto Guzzi. Mijn eerste auto (Dacia Duster) wilde ik ook in "camouflage" groen, maar mijn vrouw vond donkergrijs mooier.
Heb serieus zitten kijken naar een afgeschreven landmacht g wagon in camouflage kleur prima trek auto .Bepaalde auto's zijn in groen best te doen bijvoorbeeld oude Defenders ❤️ ..zolang het maar geen Kawasaki groen is vind ik het best

The moment you realise you made it
maxresdefault.jpg

Heb serieus zitten kijken naar een afgeschreven landmacht g wagon in camouflage kleur prima trek auto .Bepaalde auto's zijn in groen best te doen bijvoorbeeld oude Defenders ❤️ ..zolang het maar geen Kawasaki groen is vind ik het best
Ik vind dat Kawa groen dan weer wel erg mooi, had bijna een nieuwe Ninja 600 gekocht naast mijn Triumph Speed Triple, tot ik me realiseerde dat de Triumph Speed Four 600 die ik toen net weggedaan had, bijna hetzelfde was qua zithouding en prestaties. Heb toen een Husqvarna 701 gekocht.

Laatst bewerkt:

1709412154286.png

Voor de lachers (ik zou ook moeten lachen om iemand die een Duster koopt en daar trots op is), in Malawi en Zambia heb ik gereden in Landcruisers en Landrovers die niet van mijzelf waren.
Dit is de "chiquere" versie:
1709412972078.png

Ik vind dat Kawa groen dan weer wel erg mooi, had bijna een nieuwe Ninja 600 gekocht, toen ik me realiseerde dat de Triumph Speed Four 600 die ik toen net weggedaan had, bijna hetzelfde was qua zithouding en prestaties. Heb toen een Husqvarna 701 gekocht.
Heb een 79 landcruiser gehad in cremewit (bulletproof !) Weg gedaan destijds omdat ik geen nieuwe transfercase kon vinden .
Triumph speed four is ook ff een echte liefhebbers motor ❤️ 701 super moto ?

Pauper auto’s

Echt man die vermogend is rijdt een 275 GTB Berlinetta uit ‘ 65
Als ik het geld had, dan had ik hem zeker niet gekocht. Dan had ik eerder een lambo urus gekocht, maar die dingen stralen wel een en al snelheid uit (waar je in NL niks aan hebt 🤣)

Heb een 79 landcruiser gehad in cremewit (bulletproof !) Weg gedaan destijds omdat ik geen nieuwe transfercase kon vinden .
Triumph speed four is ook ff een echte liefhebbers motor ❤️ 701 super moto ?
Nee, de enduro. Ik was van plan verre off road reizen te gaan maken maar toen kreeg ik last van mijn hart.

Nee, de enduro. Ik was van plan verre off road reizen te gaan maken maar toen kreeg ik last van mijn hart.
Dat is zeker balen van je hart , een enduro trip is niet verkeerd probeer mijn neef al een paar jaar over te halen om mee te gaan naar Marrokko voor een motor vakantie

Mag ik vragen wat je ervoor moet betalen? Doen ze de instappen en deur inleg ook?

Mag ik vragen wat je ervoor moet betalen? Doen ze de instappen en deur inleg ook?
Ja. Hier koste het 2300,- inclusief btw. Ik had mijn afspraakje 6 weken verder gepland en deed ik een aanbetaling van 690€

Optioneel kan je ook je wrap laten keramische coaten voor 300€ extra. Beschermt je wrap 1 jaar lang en hoef je alleen nog maar water sproeien waardoor het vuil gelijk eraf glijd.
Koste mij dus 2600€
Bij de rdw heb ik al een kleur wijziging doorgegeven. Gaat heel makkelijk op het site.
De wrapper gaf ook aan dat het max 1 week kan duren.

Wat een geld

Terug
Naar boven