Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Zat te denken om naast mijn rs een financial lease auto bij te nemen puur voor zakelijke ritten.Wat zijn nou zuinige goedkope diesel auto’s? Dacht zelf aan polo dieseltje. Laat de suggesties maar komen.

Aygo hybride

Doordat het stuurhuis van mijn wagen moet worden vervangen en geprogrammeerd zal mijn stage 1 weg zijn.

:treuren: :treuren: :treuren:

Zat te denken om naast mijn rs een financial lease auto bij te nemen puur voor zakelijke ritten.Wat zijn nou zuinige goedkope diesel auto’s? Dacht zelf aan polo dieseltje. Laat de suggesties maar komen.
gewoon een dikke bimmer halen bro, 335D xDrive huppaaa

gewoon een dikke bimmer halen bro, 335D xDrive huppaaa
Bimmer4Life man....oud of nieuw boeit niet.

Ik zat te denken die van mij weg te doen (oude 318 E46 uit 2002) en dan onze VW UP! te houden......maar volgens mij gaat hem dat niet worden en doen we de UP de deur maar uit binnenkort hahaha

Er zijn meermale reden om géén ev tekopen. Alsje een goedkope diesel wilt, neem dan bijvoorbeeld een Renault r6, is nog een leuk wagentje ook nog.

Dit is wel een benziene autootje, vergeten

Een 2017 F20 120i met de B48 motor.

De maximale waarden + origineel

290,1 pk @ 6218 rpm (189,2 @ 5426)
450,9 nm @ 2514 rpm (297,3 @ 2409)

Andere aanpassingen na de tuning:

Wagner Radiator
FTP Charge- & Boostpipe
aFe Air Filter
Ultra Racing Strut Bar
OEM F21 135/40i Rear Underbody Brace
Goodridge Remleidingen

Ik denk dat jij een fiat multipla hebt ofnie

We noemden die vroeger altijd multivla :o wat een gedrocht van een bak :roflol:

Mijn eerste wagentje was een Daewoo matiz (gekocht voor 2500 euro, was gewoon al naar de klote toen ik hem kocht mja, was allemaal mooi verbloemd door 'dealer', uiteindelijk voor 300 euro kunnen verkopen met een APK die onofficieel was afgekeurd en bijna verliep en gewoon niet goedgekeurd kon worden zonder een nieuw motorblok :o )
Tweede autootje was Suzuki alto (zo'n ouwe, met rol raampjes, leuk ding) voor 500 euro. Is mij nog best lang trouw gebleven alleen ging ik emigreren en auto ging op dat moment ook kapot waardoor het financieel total loss was (kan ook niet anders :roflol: ).

Anyway, weet dat je het niet vroeg, maar ondanks mijn gare auto keuzes hou ik wel van auto's :D

Terug
Naar boven