- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VW UP!Zat te denken om naast mijn rs een financial lease auto bij te nemen puur voor zakelijke ritten.Wat zijn nou zuinige goedkope diesel auto’s? Dacht zelf aan polo dieseltje. Laat de suggesties maar komen.
Ik heb geen verstand geen hybride. Die rijdt toch op half benzine en half op stroom? Laad zichzelf op toch? Is die dan zuiniger dan een diesel
Ik heb geen verstand geen hybride. Die rijdt toch op half benzine en half op stroom? Laad zichzelf op toch? Is die dan zuiniger dan een diesel
Heb je een boot?Doordat het stuurhuis van mijn wagen moet worden vervangen en geprogrammeerd zal mijn stage 1 weg zijn.
![]()
![]()
![]()
Nog niet. 😏
wat voor auto rij je dan?Doordat het stuurhuis van mijn wagen moet worden vervangen en geprogrammeerd zal mijn stage 1 weg zijn.
![]()
![]()
![]()
gewoon een dikke bimmer halen bro, 335D xDrive huppaaaZat te denken om naast mijn rs een financial lease auto bij te nemen puur voor zakelijke ritten.Wat zijn nou zuinige goedkope diesel auto’s? Dacht zelf aan polo dieseltje. Laat de suggesties maar komen.
Bimmer4Life man....oud of nieuw boeit niet.gewoon een dikke bimmer halen bro, 335D xDrive huppaaa
Renault r6. Is nog een leuk wagentjf ook nog.Zat te denken om naast mijn rs een financial lease auto bij te nemen puur voor zakelijke ritten.Wat zijn nou zuinige goedkope diesel auto’s? Dacht zelf aan polo dieseltje. Laat de suggesties maar komen.
Heb je zelf toevallig een @renault ?
En renault heeft een ban.
Conclusie de mods houden niet van renaults

Ik denk dat jij een fiat multipla hebt ofnie
Een 2017 F20 120i met de B48 motor.
wat een gedrocht van een bak 
)
).