AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Auto klinkt nu als een lamborghini.
Katalysator verwijderd
Middendemper verwijderd
Einddemper verwijderd
A5BA33D8-2CFB-4452-9D55-99AAF2430646.jpeg
Wanneer is de volgende apk? Straks krijg je een WOK aan je broek. Ik gun het je niet maar je speelt wel met spreekwoordelijk vuur dat in de papieren kan gaan lopen. Als je dit goed hebt doordacht geniet ervan, dan heb ik niks gezegd.

Katalysator verwijderd
Middendemper verwijderd
Einddemper verwijderd
Jm tuning schagen geweest?
Wanneer is de volgende apk? Straks krijg je een WOK aan je broek. Ik gun het je niet maar je speelt wel met spreekwoordelijk vuur dat in de papieren kan gaan lopen. Als je dit goed hebt doordacht geniet ervan, dan heb ik niks gezegd.
Is inderdaad niet goedkoop. Als je het oude uitlaatsysteem bewaart valt het wel mee. Is wel een gedonder om je uitlaat te wisselen en wachten op de keuring. Het vervelendste is dat ze je bij die keuring de hele auto na lopen en niet alleen je WOK punt.

Katalysator verwijderd
Middendemper verwijderd
Einddemper verwijderd
die kat had je beter kunnen laten zitten kan tot 7500 euro kosten als geconstateerd word dat je niet meer aan de emissie eisen voldoet dmv kat verwijdering ( ff een heads up ben hier namelijk zelf tegen aan gelopen met mijn vaders straight piped tundra ) geniet er vooral van heb je hard voor gewerkt

fuik controle waarbij ook de rdw aanwezig is en je bent het haasje

fuik controle waarbij ook de rdw aanwezig is en je bent het haasje
Als het goed is staat bij de typegoedkeuring het aantal decibel. Mag +2 dB(A) bij monding van het uitlaatsysteem en het toerental waarbij het voertuig max vermogen afgeeft. Vrijwel elke moderne auto heeft dat. Anders gelden er wat andere regels. Heb mij laten informeren over een Milltek of Akra maar toen dit ook aan bod kwam en dat ik hier wel bewust van moest zijn heb ik er vanaf gezien. Klinkt natuurlijk wel erg mooi allemaal.

Als het goed is staat bij de typegoedkeuring het aantal decibel. Mag +2 dB(A) bij monding van het uitlaatsysteem en het toerental waarbij het voertuig max vermogen afgeeft. Vrijwel elke moderne auto heeft dat. Anders gelden er wat andere regels.
Ze meten tegenwoordig niet meer het geluid. Je krijgt gewoon een wok meten doen ze bij het RDW wel.
Zo had ik hem ook te pakken in een fuik met mijn vorige auto's uitlaat systeem. Had er net zon systeem in als dreamy met kleppen in de einddemper. Had er alleen wel een 200 cells racekat in zitten zie ik bij hem niet zo 1 2 3 zitten.

Laatst bewerkt:
Ze meten tegenwoordig niet meer het geluid. Je krijgt gewoon een wok meten doen ze bij het RDW wel.
En dan mag je niet rijden niks. Dus bergingsbedrijf of auto-ambu bellen alles. Of agent in kwestie wil je tegemoetkomen en kan je zelf rijden maar zou ik niet zomaar vanuit gaan.

Nee je mag nog naar huis rijden.
Volgens mij officieel niet zodra je die melding krijgt. Elke verplaatsing van de auto waarbij deze zelfstandig rijdt is een overtreding. Misschien staan ze toe in de praktijk dat je wel zelfstandig naar huis rijdt.

Volgens mij officieel niet zodra je die melding krijgt. Elke verplaatsing van de auto waarbij deze zelfstandig rijdt is een overtreding. Misschien staan ze toe in de praktijk dat je wel zelfstandig naar huis rijdt.
Ze zetten hem er meestal aan het eind van de dag pas in. Ik kon nog naar huis rijden zijden ze toen. Kan natuurlijk dat ze je echt niet moeten of je hebt je als een hufter gedragen dat ze je naaien en hem er meteen in zetten. Wat ze vaak bij van die scooter turkjes doen.

Als het goed is staat bij de typegoedkeuring het aantal decibel. Mag +2 dB(A) bij monding van het uitlaatsysteem en het toerental waarbij het voertuig max vermogen afgeeft. Vrijwel elke moderne auto heeft dat. Anders gelden er wat andere regels.
doelde meer op het emissie verhaal was namelijk ook het bezwaar bij bovengenoemde straight piped tundra , word als milieu delict gezien .Afhankelijk van de rdw controleur kan je aardig nat gaan ....(laten we hopen van niet , maar je zou maar net die saaie grijze rdw keurmeester treffen bij een fuik )

doelde meer op het emissie verhaal was namelijk ook het bezwaar bij bovengenoemde straight piped tundra , word als milieu delict gezien .Afhankelijk van de rdw controleur kan je aardig nat gaan ....(laten we hopen van niet , maar je zou maar net die saaie grijze rdw keurmeester treffen bij een fuik )
Meeste fuiken staat geen rdw bij. Alleen in de stad als ze je mee nemen naar het rdw zelf.

Vandaag proefritje gedaan en beviel goed. Copilot, laserlight, stoelverwarming en -ventilatie, en 2 jaar de BMW Premium Selection-garantie. Nu als een klein kind wachten op de oplevering.

1717159092121.png
Huh, een jaar geleden had je toch ook al een nieuwe auto? Maar mooi ding!

Milieu delicten zijn dure grapjes

Gewoon snel je kenteken eraf batsen en aangifte doen.

Laatst bewerkt:
Ik behoud natuurlijk de orginele uitlaat, heb tevens ook een 200 cell katalysator voor een apk goedkeuring (die is volgend jaar). Ken ook wel iemand die op afsfand een apkje kan goedkeuren.

Terug
Naar boven