AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Vandaag proefritje gedaan en beviel goed. Copilot, laserlight, stoelverwarming en -ventilatie, en 2 jaar de BMW Premium Selection-garantie. Nu als een klein kind wachten op de oplevering.

1717159092121.png
WHAAAA Dit is de koning!

Jajajaja een Mustang uit 69 is de baas maar deze bimmer is echt te dik om te laten staan man!

Heerlijk!

Lekker klein issie he? :roflol:

Kan er alleen maar van dromen.

1717159593489.png

WHAAAA Dit is de koning!

Jajajaja een Mustang uit 69 is de baas maar deze bimmer is echt te dik om te laten staan man!

Heerlijk!

Lekker klein issie he? :roflol:
Hij oogde gek genoeg best klein toen ik hem naast een i7 daar parkeerde. Ik rijd nu nog een 740i uit 2017, dus ben het formaat verder gewend. Heerlijk :cool:

Voor iemand die nauwelijks buitenkomt is dit een beetje 🤏 overbodig toch?
Kan ik in elk geval stijlvol in de file naar de kliniek staan.

Hij oogde gek genoeg best klein toen ik hem naast een i7 daar parkeerde. Ik rijd nu nog een 740i uit 2017, dus ben het formaat verder gewend. Heerlijk :cool:

Kan ik in elk geval stijlvol in de file naar de kliniek staan.
Ik ben ook bezig met 750E, wil de (V90)diesel de deur uit doen. Moet alleen nog even wachten tot ik goedkeuring heb van boekhouder, en ik zoek een witte.

• Like
Waarderingen: K82
Ik ben ook bezig met 750E, wil de (V90)diesel de deur uit doen. Moet alleen nog even wachten tot ik goedkeuring heb van boekhouder, en ik zoek een witte.
Man man man dat is echt een baas van een auto, kan mijn 318 nooit tegen op.

Ach ja, BMW is BMW maar toch is het baas boven baas.

Elke week je boekhouder een reminder sturen! Grandioos mooi ding is dat zeg.
Mijn vrouw is meer van Mercedes, ze rijdt nog oude GLK CDI. dus dat is ook nog wat strijdt :D
Wil sowieso niet afhankelijk zijn van alleen een stekker.

• Bicep
Waarderingen: K82
Weet je niet, eerst zelf gaan kijken. Heb er zat gehad voor de handel
Zou zelf nooit een bmw kopen maar los daarvan heb ik vaak genoeg vrienden moeten helpen om hun bmw weer rijdend te krijgen. Van opgeblazen radiatoren tot hele motorwissels omdat hij vast naait. Zie het zelden goed gaan als je een bmw koopt van 15 a 20 jaar oud voor minder dan 10k. Natuurlijk is er de uitzondering maar bmw's van die leeftijd worden doorgaans vaak aangeschaft door mensen die eigenlijk het onderhoud niet kunnen betalen en hem weg doen als ze daar achter komen. Als je goed zoekt is er natuurlijk altijd wel die ene parel te vinden maar die is bij bmw voor zo'n bedrag erg zeldzaam.

Zou zelf nooit een bmw kopen maar los daarvan heb ik vaak genoeg vrienden moeten helpen om hun bmw weer rijdend te krijgen. Van opgeblazen radiatoren tot hele motorwissels omdat hij vast naait. Zie het zelden goed gaan als je een bmw koopt van 15 a 20 jaar oud voor minder dan 10k. Natuurlijk is er de uitzondering maar bmw's van die leeftijd worden doorgaans vaak aangeschaft door mensen die eigenlijk het onderhoud niet kunnen betalen en hem weg doen als ze daar achter komen. Als je goed zoekt is er natuurlijk altijd wel die ene parel te vinden maar die is bij bmw voor zo'n bedrag erg zeldzaam.
E46 en goed onderhoud en je hebt jaren rijplezier. je moet ook geen afgetrapte bak kopen. E90 heeft veel elektr. problemen. E36 328i ook prima.

Mijn punt is meer dat dat het gross is tegenwoordig. Je moet goed zoeken wil je een bmw van die leeftijd vinden die in degelijke staat is voor onder de 10k.
Daarom moet je zelf gaan kijken, en als je geen verstand van auto's hebt, geen oudere 2e hands kopen. Of iemand met kennis meenemen.

Vandaag proefritje gedaan en beviel goed. Copilot, laserlight, stoelverwarming en -ventilatie, en 2 jaar de BMW Premium Selection-garantie. Nu als een klein kind wachten op de oplevering.

1717159092121.png
Die head-up, voorverwarming (en koeling) en o.a de 20” zijn ook fijne opties. Wens je alvast veel smiles per gallon toe! Nu nog de dagen aftellen…

Moet op de mijne een week wachten totdat die klaar is met ppf enz.

Auto klinkt nu als een lamborghini.
Katalysator verwijderd
Middendemper verwijderd
Einddemper verwijderd
A5BA33D8-2CFB-4452-9D55-99AAF2430646.jpeg

Terug
Naar boven