XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Wil je hem aan een particulier verkopen en van alles en iedereen aan je deur hebben, of aan een handelaar?

Kan hem gewoon vrijblijvend op zulke sites zetten, toch? En dan? Zelf eigenlijk alleen bij dealer gekocht.
Je vangt er het meeste voor als je hem zelf gewoon verkoopt. Aan een dealer of via een van die sites is allemaal handelsprijs(wat aanzienlijk minder is dan je er voor zou kunnen krijgen). Je zult van een handelaar waarscheinlijk krap aan de helft of minder krijgen dan dat je hem aan een particulier verkoopt.

Stel jou ato is doorgaans tussen de 10 en 12.000 waard (waar dezelfde auto's in dezelfde staat voor te koop staan) zal de dealer/handelaar jou er in het gunstigste geval een keer 5000 voor geven. Denk eerder aan tussen de 3 en 4000.

Je vangt er het meeste voor als je hem zelf gewoon verkoopt. Aan een dealer of via een van die sites is allemaal handelsprijs(wat aanzienlijk minder is dan je er voor zou kunnen krijgen). Je zult van een handelaar waarscheinlijk krap aan de helft of minder krijgen dan dat je hem aan een particulier verkoopt.
Particuliere verkoop is ook niet ideaal. Komen ook handelaren op af, en niet altijd de fijnste. Straks moeten we nog met DBB knokploeg komen posten, om ons dikke te beschermen(als die nog bestaat in woke 2024)

Particuliere verkoop is ook niet ideaal. Komen ook handelaren op af, en niet altijd de fijnste. Straks moeten we nog met DBB knokploeg komen posten, om ons dikke te beschermen
Valt reuze mee. Gewoon niet op handelaren reageren. Niet reageren op: wAt iS jE lAagSte pRijS?. En even kijken naar de naam. Ik heb liever doorgaans geen polen of mensen met "arabische" achtergrond langs voor auto danwel onderdelen. Als piet of willem een deftig bod doet kan je die gewoon langs laten komen.

Of mensen van een bepaalde plek. Ik wil bijvoorbeeld nooit meer volk uit de richting veendam/hoogezand aan mijn deur hebben voor zulke zaken.

Valt reuze mee. Gewoon niet op handelaren reageren. Niet reageren op: wAt iS jE lAagSte pRijS?. En even kijken naar de naam. Ik heb liever doorgaans geen polen of mensen met "arabische" achtergrond langs voor auto danwel onderdelen. Als piet of willem een deftig bod doet kan je die gewoon langs laten komen.
Maakt mijzelf totaal niet uit, maar gremlin is meisje alleen. Ik krijg wel lui die met coke willen betalen 🤣

Stel jou ato is doorgaans tussen de 10 en 12.000 waard (waar dezelfde auto's in dezelfde staat voor te koop staan) zal de dealer/handelaar jou er in het gunstigste geval een keer 5000 voor geven. Denk eerder aan tussen de 3 en 4000.
Ah ja dat zal best, want marge. Maar ik wil geen engerd aan de deur. Ik woon ook maar alleen hé 😅
Het is niet dat hij weg moet ofzo. Gebruik hem gewoon nog amper en vind hem daarvoor wel wat te duur.

Ken er wel die ter plekke je imponeren en je ‘dwingen’ tot hun bod accepteren
Is inderdaad wel een ding voor @Gremlin . Zou kijken of je niet je vader of eventueel een broer etc. Er bij kan hebben. Het liefst een met enige kenis van auto's zodat je niet allebij onder de tafel word gelult en hem voor een appel en ei verkoopt.

Is inderdaad wel een ding voor @Gremlin . Zou kijken of je niet je vader of eventueel een broer etc. Er bij kan hebben. Het liefst een met enige kenis van auto's zodat je niet allebij onder de tafel word gelult en hem voor een appel en ei verkoopt.
Mijn pa is het type wat bij een inbreker mijn moeder vraagt of ze even wil kijken, laten we dat niet doen :roflol: Maar zal eens rondvragen idd.

Mijn pa is het type wat bij een inbreker mijn moeder vraagt of ze even wil kijken
Twee moeders dus.
Gay Usa GIF by BabylonBee

Vandaag proefritje gedaan en beviel goed. Copilot, laserlight, stoelverwarming en -ventilatie, en 2 jaar de BMW Premium Selection-garantie. Nu als een klein kind wachten op de oplevering.

1717159092121.png

Terug
Naar boven