- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
dit of autotrader.Autoverkopen.nl
Ikwilvanmijnautoaf
Of zelf via Autoscout adverteren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit of autotrader.Autoverkopen.nl
Ikwilvanmijnautoaf
Ja zoiets, dan staat ie gelijk op gaspedaal.nl
Heb 'm nog niet te koop staan, twijfel. Maar een Xceed. Speciale uitvoering met alles erop en eraan. Panoramadak, leer, "19 ect.
Kan hem gewoon vrijblijvend op zulke sites zetten, toch? En dan? Zelf eigenlijk alleen bij dealer gekocht.Autoverkopen.nl
Ikwilvanmijnautoaf
Ja daar zeg je wat. Bij de gedachte aan dat mogelijke gezeik denk ik al gelijk, laat maarWil je hem aan een particulier verkopen en van alles en iedereen aan je deur hebben, of aan een handelaar?

Dan gewoon je garage vragen of ze in hebben en dit soort sites invullen.Ja daar zeg je wat. Bij de gedachte aan dat mogelijke gezeik denk ik al gelijk, laat maar![]()
Je vangt er het meeste voor als je hem zelf gewoon verkoopt. Aan een dealer of via een van die sites is allemaal handelsprijs(wat aanzienlijk minder is dan je er voor zou kunnen krijgen). Je zult van een handelaar waarscheinlijk krap aan de helft of minder krijgen dan dat je hem aan een particulier verkoopt.Kan hem gewoon vrijblijvend op zulke sites zetten, toch? En dan? Zelf eigenlijk alleen bij dealer gekocht.
Particuliere verkoop is ook niet ideaal. Komen ook handelaren op af, en niet altijd de fijnste. Straks moeten we nog met DBB knokploeg komen posten, om ons dikke te beschermen(als die nog bestaat in woke 2024)Je vangt er het meeste voor als je hem zelf gewoon verkoopt. Aan een dealer of via een van die sites is allemaal handelsprijs(wat aanzienlijk minder is dan je er voor zou kunnen krijgen). Je zult van een handelaar waarscheinlijk krap aan de helft of minder krijgen dan dat je hem aan een particulier verkoopt.
Valt reuze mee. Gewoon niet op handelaren reageren. Niet reageren op: wAt iS jE lAagSte pRijS?. En even kijken naar de naam. Ik heb liever doorgaans geen polen of mensen met "arabische" achtergrond langs voor auto danwel onderdelen. Als piet of willem een deftig bod doet kan je die gewoon langs laten komen.Particuliere verkoop is ook niet ideaal. Komen ook handelaren op af, en niet altijd de fijnste. Straks moeten we nog met DBB knokploeg komen posten, om ons dikke te beschermen
Maakt mijzelf totaal niet uit, maar gremlin is meisje alleen. Ik krijg wel lui die met coke willen betalen 🤣Valt reuze mee. Gewoon niet op handelaren reageren. Niet reageren op: wAt iS jE lAagSte pRijS?. En even kijken naar de naam. Ik heb liever doorgaans geen polen of mensen met "arabische" achtergrond langs voor auto danwel onderdelen. Als piet of willem een deftig bod doet kan je die gewoon langs laten komen.
Afspreken bij voor jouw huis dichtsbijzijnde benzinestation.Als piet of willem een deftig bod doet kan je die gewoon langs laten komen.
Idd, nooit laten weten waar je woont. Ken er wel die ter plekke je imponeren en je ‘dwingen’ tot hun bod accepterenAfspreken bij voor jouw huis dichtsbijzijnde benzinestation.
Ah ja dat zal best, want marge. Maar ik wil geen engerd aan de deur. Ik woon ook maar alleen hé 😅Je vangt er het meeste voor als je hem zelf gewoon verkoopt. Aan een dealer of via een van die sites is allemaal handelsprijs(wat aanzienlijk minder is dan je er voor zou kunnen krijgen). Je zult van een handelaar waarscheinlijk krap aan de helft of minder krijgen dan dat je hem aan een particulier verkoopt.
Stel jou ato is doorgaans tussen de 10 en 12.000 waard (waar dezelfde auto's in dezelfde staat voor te koop staan) zal de dealer/handelaar jou er in het gunstigste geval een keer 5000 voor geven. Denk eerder aan tussen de 3 en 4000.
Is inderdaad wel een ding voor @Gremlin . Zou kijken of je niet je vader of eventueel een broer etc. Er bij kan hebben. Het liefst een met enige kenis van auto's zodat je niet allebij onder de tafel word gelult en hem voor een appel en ei verkoopt.Ken er wel die ter plekke je imponeren en je ‘dwingen’ tot hun bod accepteren
Mijn pa is het type wat bij een inbreker mijn moeder vraagt of ze even wil kijken, laten we dat niet doenIs inderdaad wel een ding voor @Gremlin . Zou kijken of je niet je vader of eventueel een broer etc. Er bij kan hebben. Het liefst een met enige kenis van auto's zodat je niet allebij onder de tafel word gelult en hem voor een appel en ei verkoopt.
Maar zal eens rondvragen idd.Twee moeders dus.Mijn pa is het type wat bij een inbreker mijn moeder vraagt of ze even wil kijken