- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil jou wel met 200 tot 300 km/h door de bebouwde kom zien scheuren met politie achter je aan. Dit is gewoon een knap staaltje rijden van die mensen los van dat het gevaarlijk en illegaal is.Zijn dit een soort wannabe Ghosriders die het niet op een motor durven?
Waarom zou ik dat doen?Ik wil jou wel met 200 tot 300 km/h door de bebouwde kom zien scheuren met politie achter je aan. Dit is gewoon een knap staaltje rijden van die mensen los van dat het gevaarlijk en illegaal is.
Staan meer video's op dat kanaal dan alleen die ene.Waarom zou ik dat doen?
Ik heb het filmpje bekeken, zo bijzonder vind ik het niet sorry. Hij geeft gewoon gas als de weg leeg is komt regelmatig vast te zitten achter ander verkeer.
De reden dat politie dit niet bij kan houden is omdat ze geen M3 rijden, niet omdat hij nou zo geweldig aan het sturen is.
alleen jammer dat je maar 30km/u mag in A'dam. nog even en Halsema plaatst ook geluids flitsersAuto klinkt nu als een lamborghini.
Katalysator verwijderd
Middendemper verwijderd
Einddemper verwijderd
![]()
Dat is wat hij deed.
“Hello can anyone hear me?”
“No”
Ik zag iemand de kentekenplaten pakken en wegrennen
Dit ging er aan vooraf:
Misschien was het chrash aan het stuur.
Staat een betonnen blok op de weg dat daar op eerdere momenten niet stond. In combinatie met snelheid uiteraard.
het is een stuk moeilijker om hard en goed te rijden met een motor dan met een auto ..............risico''s zijn ook aanzienlijk groter wat niet wegneemt dat het beide onverantwoord is .Van mij mogen ze lui die dergelijk hard rijden in de bebouwde kom boetes opleggen van een paar jaar salarissen plus de pers in met het voertuigStaan meer video's op dat kanaal dan alleen die ene.
Maar je hebt natuurlijk alleen lef als je het op een motor doet. Check.
Gaat hetzelfde voor op. Enigen reden dat ze weg komen is ondat hij sneller is in het rechte stuk.
Oneens. Dit is iets per persoon naar mijn mening. Als je een formule 1 rijder op een yamaha drukt bakt hij er uiteraard niks van zo 1 2 3 en andersom net zo.het is een stuk moeilijker om hard en goed te rijden met een motor dan met een auto
Op lagere snelheden wel. Alles over de 200 a 220 (en liggend aan de auto ruim daar onder ook nog wel)blijft er van een auto ook heel weinig over.
formule 1 rijder op een yamaha drukt bakt hij er uiteraard niks van zo 1 2 3 en andersom net zo.
Nou is Rossi wel een uitzondering (gezien zjjn ervaring) al durft hij ‘m ook niet zo hard te pushen als een F1 driver of course. Laat staan een meer normale motorrijder.
Scheelt dat ik nooit rij in amsterdam maar buitenalleen jammer dat je maar 30km/u mag in A'dam. nog even en Halsema plaatst ook geluids flitsers
Dit hoort m.i. samen met oa de E46 CSL toch wel tot de meer begeerlijke beamers van vroeger. Alpina kent er ook een aantal.
Edit. 9min 30s lol.