ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mazda is sowieso wel een mooie en ook goede keuze. Maatje van me had vroeger zo'n 626 GLX, iedereen in onze groep die net t rijbewijs had reed in een kleine auto en hij kreeg van zijn pa zo'n 626, wel vet. Zijn pa was boekhouder en had veel klanten die autodealer waren, ook vaak kleine verkopers met een paar dikke auto's.Vind die Mazda heel dik, sowieso heeft Mazda momenteel mooie modellen erbij zitten.
Zijn erg goede oplossingen om de stres te beperken voor kinderen met autisme. Mocht je daadwerkelijk overwegen te gaan vliegen met haar kun je me een pm sturen. We hebben wel wat tips voor jullieIs een optie, maar niet het type vakantie wat ik fijn vind en het maar de vraag of dat gaat lukken met mijn dochter, maat zodra we denken dat het gaat gaan we wel een keer vliegen.
Nu komt het trouwens over als of de vakantie de enige graadmeter voor een auto is, dat is niet zo. Maandelijks doet zij wel een situatie voor waarbij onze Fiesta gewoon te klein is.
Het is niet perse het vliegen, het eten is bij haar het grootste probleem. Ze eet vrij beperkt en heel selectief, buiten de deur eten is heel lastig, maar lunchen bij bekende zaken gaat redelijk, avondeten niet, verder eet ze wel de snack tomaatjes van de AH, niet van de Jumbo, kipnuggets moeten glad zijn zoals van de Mac, er zijn twee soorten ravioli die ze eet met een specifieke tomatensaus, bij macaroni moet er weer een andere specifieke tomatensaus bij, enz. Je herkent dit denk ik wel. Een binnenlandse vakantie naar Texel bijv. gaat dan prima want daar zijn dezelfde dingen te koop in de supermarkten en de tosti van de lokale bakker vind ze acceptabel, alle avonden kook ik dan gewoon zoals thuis dus buiten de deur eten ‘‘s avonds zit er niet in. Iets als een weekje Centreparcs is al lastiger ivm met het aanbod in hun winkeltje, maar dan neem ik gewoon een klapkrat vol met boodschappen mee.Zijn erg goede oplossingen om de stres te beperken voor kinderen met autisme. Mocht je daadwerkelijk overwegen te gaan vliegen met haar kun je me een pm sturen. We hebben wel wat tips voor jullie
Waarom verkies je zo’n auto boven een polo of golf?Zo’n T-Roc of Taigo is op zich wel een droomauto voor mij. Goed sparen totdat die polo af is dan moet het wel lukken. 💪
Ergens is het absurd gezien de prijs, maar je krijgt wel veel waar voor je geld (<70k).Vind die Mazda heel dik, sowieso heeft Mazda momenteel mooie modellen erbij zitten.
Ik vind die rode kleur lak waar ze een paar jaar geleden mee kwamen ook echt een hit.Vind die Mazda heel dik, sowieso heeft Mazda momenteel mooie modellen erbij zitten.
vind het een mooie auto.Waarom verkies je zo’n auto boven een polo of golf?
Wat bedoel je met slump?Is de huidige slump van EV's tijdelijk of het begin van een langzame dood?
Klaag je bij je werkgever dan ook over het feit dat het een slechtere keuze is dan een Mazda 3.Ik vind die rode kleur lak waar ze een paar jaar geleden mee kwamen ook echt een hit.
Alleen ik rij voor werk wel eens een CX-30, de automaat en motor ben ik niet echt over te spreken.

Ze verkopen voor geen meter.
Is dat werkelijk zo?
Overal in het nieuws dat alle EV's in EU en US onder verwachting verkopen en prijzen instorten.
Ja, misschien waren de verwachten wel te hoog gespannen, de winstmarges veel te hoog en pakken de Chinese merken de “vraag” binnenkort op.Overal in het nieuws dat alle EV's in EU en US onder verwachting verkopen en prijzen instorten.
We gaan het zien.Ja, misschien waren de verwachten wel te hoog gespannen, de winstmarges veel te hoog en pakken de Chinese merken de “vraag” binnenkort op.