XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Zo’n T-Roc of Taigo is op zich wel een droomauto voor mij. Goed sparen totdat die polo af is dan moet het wel lukken. 💪

Vind die Mazda heel dik, sowieso heeft Mazda momenteel mooie modellen erbij zitten.

Vind die Mazda heel dik, sowieso heeft Mazda momenteel mooie modellen erbij zitten.
Mazda is sowieso wel een mooie en ook goede keuze. Maatje van me had vroeger zo'n 626 GLX, iedereen in onze groep die net t rijbewijs had reed in een kleine auto en hij kreeg van zijn pa zo'n 626, wel vet. Zijn pa was boekhouder en had veel klanten die autodealer waren, ook vaak kleine verkopers met een paar dikke auto's.

Is een optie, maar niet het type vakantie wat ik fijn vind en het maar de vraag of dat gaat lukken met mijn dochter, maat zodra we denken dat het gaat gaan we wel een keer vliegen.

Nu komt het trouwens over als of de vakantie de enige graadmeter voor een auto is, dat is niet zo. Maandelijks doet zij wel een situatie voor waarbij onze Fiesta gewoon te klein is.
Zijn erg goede oplossingen om de stres te beperken voor kinderen met autisme. Mocht je daadwerkelijk overwegen te gaan vliegen met haar kun je me een pm sturen. We hebben wel wat tips voor jullie

Zijn erg goede oplossingen om de stres te beperken voor kinderen met autisme. Mocht je daadwerkelijk overwegen te gaan vliegen met haar kun je me een pm sturen. We hebben wel wat tips voor jullie
Het is niet perse het vliegen, het eten is bij haar het grootste probleem. Ze eet vrij beperkt en heel selectief, buiten de deur eten is heel lastig, maar lunchen bij bekende zaken gaat redelijk, avondeten niet, verder eet ze wel de snack tomaatjes van de AH, niet van de Jumbo, kipnuggets moeten glad zijn zoals van de Mac, er zijn twee soorten ravioli die ze eet met een specifieke tomatensaus, bij macaroni moet er weer een andere specifieke tomatensaus bij, enz. Je herkent dit denk ik wel. Een binnenlandse vakantie naar Texel bijv. gaat dan prima want daar zijn dezelfde dingen te koop in de supermarkten en de tosti van de lokale bakker vind ze acceptabel, alle avonden kook ik dan gewoon zoals thuis dus buiten de deur eten ‘‘s avonds zit er niet in. Iets als een weekje Centreparcs is al lastiger ivm met het aanbod in hun winkeltje, maar dan neem ik gewoon een klapkrat vol met boodschappen mee.

Zuid Duitsland (Freiburg) lukt gelukkig omdat haar favoriete oom daar woont met zijn man, als we daar zijn nemen zij ook wat dagen vrij en gaan ze mee naar Europapark, een zwembad of dierentuin enz, avondeten is dan sowieso nog wel ruk, maar het idee is dus om ooit naar Auzsburg te vliegen, een auto te huren dan eerst naar Legoland te rijden en vervolgens door naar Freiburg en dan met de trein weer naar huis, maar dan moet ze wel iets beter gaan eten.

Gelukkig heeft mijn vrouw nu ook de insteek dat ze liever stressvrij telkens naar de zelfde locaties binnen Nederland op vakantie gaat dan ergens zitten met een kind dat de helft van de vakantie onhandelbaar is.

Ik vind die rode kleur lak waar ze een paar jaar geleden mee kwamen ook echt een hit.

Alleen ik rij voor werk wel eens een CX-30, de automaat en motor ben ik niet echt over te spreken.

Nog iets waar je met moderne auto's rekening mee moet houden.

Is de huidige slump van EV's tijdelijk of het begin van een langzame dood?

Ik vind die rode kleur lak waar ze een paar jaar geleden mee kwamen ook echt een hit.

Alleen ik rij voor werk wel eens een CX-30, de automaat en motor ben ik niet echt over te spreken.
Klaag je bij je werkgever dan ook over het feit dat het een slechtere keuze is dan een Mazda 3. :)

Schermafdruk van 2024-06-05 15-11-47.png

Terug
Naar boven