Bij mannen met een straight pipe vraag ik me weleens of ze wel 100% zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mannen met een straight pipe vraag ik me weleens of ze wel 100% zijn.
me2. Snap die paniek met 1 kind direct naar station wagen nooit zo.Kheb 1 kind en kom overal prima met de aygo. Past zelfs een grote koffer en een kinderwagen in.
Niets mis met een Aygo! Qua wegenbelasting, parkeren en afschrijving een verstandige keus. Grote auto is vooral leuk voor je ego?Kheb 1 kind en kom overal prima met de aygo. Past zelfs een grote koffer en een kinderwagen in.
Bij veel mensen wel. Voor grote afstanden is een luxe auto wel heel prettig hoor.Niets mis met een Aygo! Qua wegenbelasting, parkeren en afschrijving een verstandige keus. Grote auto is vooral leuk voor je ego?
Het is sowieso wel prettigBij veel mensen wel. Voor grote afstanden is een luxe auto wel heel prettig hoor.

En dan vergeet je de benzine nog. 1 op 20 in een Aygo is aantrekkelijker dan 1 op 6.Niets mis met een Aygo! Qua wegenbelasting, parkeren en afschrijving een verstandige keus. Grote auto is vooral leuk voor je ego?
50cm armen kunnen best handig zijn. Pot knakworsten tussen de biceps openen ;-)En dan vergeet je de benzine nog. 1 op 20 in een Aygo is aantrekkelijker dan 1 op 6.
Maar een ( mooie ) auto is voor velen ook een stukje hobby. Niemand heeft 600+ PK nodig, net als dat niemand 50+ centimeter armen nodig heeft. Maar beide zijn wel leuk.
Leuk als je een erg klein piemeltje hebt.En dan vergeet je de benzine nog. 1 op 20 in een Aygo is aantrekkelijker dan 1 op 6.
Maar een ( mooie ) auto is voor velen ook een stukje hobby. Niemand heeft 600+ PK nodig, net als dat niemand 50+ centimeter armen nodig heeft. Maar beide zijn wel leuk.
Ieder zijn of haar ding toch? Jij zit graag op een klein puntig zadeltje gezien je foto. Ook een hobby!
Nee hoor. Ik ken er genoeg die gemiddeld op een tank zulke cijfers halen. Dat zijn dan wel mensen die voor hun werk hoofdzakelijk op 80 km/u wegen rijden. Ik kan me voorstellen dat je in de randstad zulke cijfers niet haalt.
1km op 18 shakes ?Aygo rijdt idd erg zuinig. Met mijn lompe gedrag haal ik bijna 1 op 18
Reken je dat uit aan de hand van de getankte hoeveelheid brandstof en de daarmee afgelegde afstand?Aygo rijdt idd erg zuinig. Met mijn lompe gedrag haal ik bijna 1 op 18
Nee met mijn Germaanse fingerspitzgefuhlReken je dat uit aan de hand van de getankte hoeveelheid brandstof en de daarmee afgelegde afstand?
Mijn (nieuwe) auto rijdt volgens het internet 1 op 26 op 80km wegen en in de realiteit 1 op 11.Ieder zijn of haar ding toch? Jij zit graag op een klein puntig zadeltje gezien je foto. Ook een hobby!
Nee hoor. Ik ken er genoeg die gemiddeld op een tank zulke cijfers halen. Dat zijn dan wel mensen die voor hun werk hoofdzakelijk op 80 km/u wegen rijden. Ik kan me voorstellen dat je in de randstad zulke cijfers niet haalt.
Dan rij je ook echt als een klootviool of continu kleine stukjes? Ik reed tot vorige week een 340i uit 2017 en die heb ik weg gedaan met gemiddeld 1 op 11.4 over in totaal 39.000 kilometer. En die heeft een fabrieksopgave van 1 op 14 ofzo.Mijn (nieuwe) auto rijdt volgens het internet 1 op 26 op 80km wegen en in de realiteit 1 op 11.
Bedoel je dan dat je 1 op 11 redt op een 80-weg, of dat het simpelweg je gemiddelde verbruik is? Ik red gemiddeld ook ongeveer 1 op 11 met een gerapporteerd gecombineerd verbruik van 1 op 14,7.Mijn (nieuwe) auto rijdt volgens het internet 1 op 26 op 80km wegen en in de realiteit 1 op 11.
In de auto van mijn vrouw heb ik hetzelfde verbruik. Voornamelijk snelweg of secundaire weg maakt daarbij niet uit.Dan rij je ook echt als een klootviool of continu kleine stukjes? Ik reed tot vorige week een 340i uit 2017 en die heb ik weg gedaan met gemiddeld 1 op 11.4 over in totaal 39.000 kilometer. En die heeft een fabrieksopgave van 1 op 14 ofzo.
Of je moet 'm een keer na laten kijken, dat kan ook.
Je weet dat na je 1 je 2 komt en dat je op dient te schakelen naarmate de snelheid hoger wordt?In de auto van mijn vrouw heb ik hetzelfde verbruik. Voornamelijk snelweg of secundaire weg maakt daarbij niet uit.
Allebei. Bij voornamelijk snelweg rijden stel ik hetzelfde gebruik vast. Zelf heb ik een Dacia duster en mijn vrouw had een Chevrolet spark. Bij voornamelijk rijden op de snelweg met gemiddeld 130 op de teller verandert het gebruik ook niet.Bedoel je dan dat je 1 op 11 redt op een 80-weg, of dat het simpelweg je gemiddelde verbruik is? Ik red gemiddeld ook ongeveer 1 op 11 met een gerapporteerd gecombineerd verbruik van 1 op 14,7.
Met mijn sportmotor kan ik wel verschil maken (tussen 1 op 14 bij sportief rijden op secundaire wegen en 1 op 20 bij constant 130 op de snelweg).Je weet dat na je 1 je 2 komt en dat je op dient te schakelen naarmate de snelheid hoger wordt?