De E46 is wel erg gevoelig voor allerlei barsten. Ik weet niet of Alpina hierop anticipeerde.Heb deze E46 B3S al tijdje in gedachten, alleen nadeel is stof en geen schuifdak
Bezint eer ge begint.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De E46 is wel erg gevoelig voor allerlei barsten. Ik weet niet of Alpina hierop anticipeerde.Heb deze E46 B3S al tijdje in gedachten, alleen nadeel is stof en geen schuifdak
Vooral de oudere modellen, die van mij komt uit 2002 en mijn linker wielkast begint enorm te roesten, nog even en de lak valt er af ben ik bang.De E46 is wel erg gevoelig voor allerlei barsten. Ik weet niet of Alpina hierop anticipeerde.
Bezint eer ge begint.
Inderdaad, de E46 is behoorlijk high maintenance door al die kleine gebreken.Vooral de oudere modellen, die van mij komt uit 2002 en mijn linker wielkast begint enorm te roesten, nog even en de lak valt er af ben ik bang.
Onder een vrachtwagen? Jij nog schade aan jezelf gehad dan? Klinkt heftigIk heb even een E46 overwogen, nadat mijn eerste F20 onder een vrachtwagen terecht kwam, maar er dan toch maar van afgezien.
Inderdaad, de E46 is behoorlijk high maintenance door al die kleine gebreken.
Nieuwe model minder, maar er bestaat een conversie setje voorDe E46 is wel erg gevoelig voor allerlei barsten. Ik weet niet of Alpina hierop anticipeerde.
Bezint eer ge begint.
Onder een vrachtwagen? Jij nog schade aan jezelf gehad dan? Klinkt heftig
![]()
Een andere, toevallig een takelwagen, die er ook bij betrokken was én zelfs de vrachtwagenchauffeur waren nogal snel om met de vinger naar mij te wijzen. Uiteindelijk werd het geseponeerd. Er komen daar drie wegen samen en de takelwagen wist niet vanuit welke oprit ik was opgereden. Met andere woorden, die had mij niet in de gaten.

Jij lijkt ook niet op een Nederlander, maar toch zien we jou graag.
Ik zeg... doen!Nieuwe model minder, maar er bestaat een conversie setje voor
PrimaGelukkig heeft de polizei maar een halfbakken poging ondernomen om het te onderzoeken. Ik had namelijk positief getest in het ziekenhuis, op benzo's toentertijd nog, maar daar kwamen ze nooit achter.![]()
Moet jij geen fietsen gaan stelen, pauper?
Jij met benzos op rijden bijna fataal ongeluk veroorzaakt en mij een pauper noemen.

Ben ik dan de enige hier?Jij met benzos op rijden bijna fataal ongeluk veroorzaakt
Mooie grevocontainer
Laten we alle milieuwinsten die we behaald hebben compenseren met dmv wat extra gewicht.
Die kia is volledig elektrisch.Laten we alle milieuwinsten die we behaald hebben compenseren met dmv wat extra gewicht.

En stroom wordt uit lucht opgewekt? Als hij eigen panelen en een oplaadpaal heeft dan zal het nog meevallen. Zo niet dan wordt de geleverde stroom vaak nog uit gasovens of biomassa centrales opgewekt
Klopt, maar ten eerste boeit mij dat gewoon erg weinig tot helemaal niets en ten tweede heb ik de laatste 6 jaar niet gevlogen en als het aan mij ligt de komende 6 jaar ook nog niet.En stroom wordt uit lucht opgewekt? Als hij eigen panelen en een oplaadpaal heeft dan zal het nog meevallen. Zo niet dan wordt de geleverde stroom vaak nog uit gasovens of biomassa centrales opgewekt