AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Vind hem gewoon lelijk, wist niet dat het zo gevoelig lag :(
Ze doet het gewoon weer! Ongelofelijk! Ik weet jou wel te vinden!

Bang Bang.gif

Kritiek leveren op de iconische E30, maar ondertussen wel een relatie hebben met een Skoda automonteur.

This is the story of DJ Carl Cox’s unique BMW E30 Alpina B6 3.5, one of the most exclusive and best handling sports cars of the 80s. This E30 was originally ordered with a 2.8 litre engine but was later converted into a 3.5 by Alpina at the request of its first owner, who wanted the ultimate expression of Alpina’s B6.The BMW E30 was hard to top, with the original M3 widely considered one of the best cars BMW ever made. Alpina’s recipe for the E30 was a 3.5 litre straight six engine, a new differential, exhaust and induction system as well as revised suspension. The Alpina B6 makes more power and torque than the E30 M3 but remains utterly composed and refined on the road.

Eeeeej, @Gremlin...

f**k you.gif

De vraag is... ...wat ziet @Gremlin dan wel graag? Los van de Skoda automonteur.

In Vlaanderen is alleen de GT te koop. Mijn configuratie komt uit op € 60.820. Eigenlijk belachelijk goedkoop voor een nieuwe RWD 5.0i V8 met 449 pk.

In Vlaanderen is alleen de GT te koop. Mijn configuratie komt uit op € 60.820. Eigenlijk belachelijk goedkoop voor een nieuwe RWD 5.0i V8 met 449 pk.
Dat is bijna niks. Ik heb nog niks geconfigureerd en krijg voor de zevende generatie Mustang 5.0 liter V8 een vanaf prijs van €131.900,-. Ik weet dat auto's in België voordeliger zijn maar toch niet zoveel?

Ik vrees voor jullie dan wel. Wij Vlamingen hebben ook nog eens het geluk dat de jaarlijkse verkeersbelasting aanzienlijk lager is dan in Wallonië. Huehuehue... Fransozen...
Moet toch eens iemand gaan overtuigen om over de grens te gaan wonen..

Ik heb weinig met nieuwe auto's, alleen moet je wel als je 'betrouwbaar' wilt rijden, en geen kapitaal aan brandstof kwijt wilt zijn.

Dat valt toch wel mee?

Je kan prima een 8-12 jaar oude auto kopen die prima betrouwbaar is en ook niet significant meer verbruikt dan nieuwere modellen.

Een oudere Aygo oid is echt het goedkoopste wat je kan rijden en de zijn zeer betrouwbaar, zeer zuinig, goedkoop in belasting/verzekering.

Dat valt toch wel mee?

Je kan prima een 8-12 jaar oude auto kopen die prima betrouwbaar is en ook niet significant meer verbruikt dan nieuwere modellen.

Een oudere Aygo oid is echt het goedkoopste wat je kan rijden en de zijn zeer betrouwbaar, zeer zuinig, goedkoop in belasting/verzekering.
Ik heb net een V90 XC weggedaan, niet om betrouwbaarheid, maar diesel. Ik heb ook oudere auto's maar niet voor dagelijks gebruik

Prachtige technieken. Hoe denk jij over het hele hybride gebeuren? Ik rijd nu tijdelijk een gechipte 330e uit eind 2019 van een maat van mij omdat de F90 niet door is gegaan en hoewel het echt goed rijdt en de auto sneller voelt dan mijn vorige ( stock ) 340i vind ik de mogelijke storingen met zo een extra accu toch een ding.

Terug
Naar boven