Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Prachtige technieken. Hoe denk jij over het hele hybride gebeuren? Ik rijd nu tijdelijk een gechipte 330e uit eind 2019 van een maat van mij omdat de F90 niet door is gegaan en hoewel het echt goed rijdt en de auto sneller voelt dan mijn vorige ( stock ) 340i vind ik de mogelijke storingen met zo een extra accu toch een ding.
Hybride ben ik voorstander van, geheel elektr. niet. ik wil niet afhankelijk zijn van evt vrije laadpaal, en het verschil in kosten van laden en tijd die je kwijt bent.

Nog even en we kunnen nieuw enkel nog EVs kopen.
Almost no new diesel and petrol cars will be allowed to be sold in the European Union from 2035, the European Parliament decided on Tuesday after adopting the draft law – a "historic text" which will help the EU try to achieve its climate objectives.

Ik voel me niet zo vrij! 😤

E46 CSL

KIJK JIJ MAAR NIET @Gremlin!

BMW-E46-M3-CSL-3.jpg

Heb deze E46 B3S al tijdje in gedachten, alleen nadeel is stof en geen schuifdak

Snap de charme van die BMW hokken ook niet echt..

Of met Fiat Multipla.

Wat een Saab betreft zijn het niet de meest mooie wagens maar toch hebben ze wel iets, van binnen zijn het ook net ruimteschepen. Het schijnen daarbij ook goede en sterke auto's te zijn.

Of met Fiat Multipla.

Wat een Saab betreft zijn het niet de meest mooie wagens maar toch hebben ze wel iets, van binnen zijn het ook net ruimteschepen. Het schijnen daarbij ook goede en sterke auto's te zijn.
Ik plaag hem omdat hij een Saab rijder is

Zo meteen met mijn maat op weg naar een dealer die zowel een M5 Competition, M5 CS als een M8 competition beschikbaar heeft. Mooi vergelijkingsmateriaal, het is inmiddels wel echt tijd voor een eigen auto in plaats van leen en/of huur.

Nog even en we kunnen nieuw enkel nog EVs kopen.

Ik voel me niet zo vrij! 😤
Nog 11 jaar, maar dit gaat denk ik niet door, niet voor 2035 iig.

Dus stel dat het na wat uitstel in 2045 in gaat, dus over 21 jaar, dan heb je nog eens een goede 25 jaar dat je prima een 2de hands benzineauto kan rijden.

De helft van de mensen in dit topic ligt al onder de grond voordat het echt lastig gaat worden om benzine te rijden.

Dus stel dat het na wat uitstel in 2045 in gaat, dus over 21 jaar, dan heb je nog eens een goede 25 jaar dat je prima een 2de hands benzineauto kan rijden.

De helft van de mensen in dit topic ligt al onder de grond voordat het echt lastig gaat worden om benzine te rijden.
Dan wordt het tijd voor een chauffeur :D

Bragging rights? :emo:

"het bijwonen van een evenement"

Jordan.png

Als ze ons niet vermorzelen met zware taxen. :emo:

Terug
Naar boven